پارک سوکولنیکی مسکو روسیه

یکی از مکان های تفریحی و دیدنی شهر مسکو و به واقع کشور روسیه، پارک سوکولنیکی می باشد. این پارک در دروازه ی سوکولنیچسکایا، در مرکز شهر مسکو واقع شده است. به همین سبب به لحاظ موقعیت جغرافیایی در جایی ست که حتی اگر از پیش برنامه ای برای بازدید از آن نداشته باشید، به طور اتفاقی به این مکان دیدنی برخورد کرده و تصمیم به دیدن آن خواهید گرفت.

 

 

پارک سوکولنیکی مسکو 2

 

 

پارک سوکولنیکی به دستور پدر پتر کبیر بنا گردید. اما از سال ۱۸۷۸ به بعد بود که عموم مردم اجازه ی ورود به این پارک را پیدا کردند و درست از سال ۱۹۳۱ جنبه های فرهنگی و تفریحی پارک مورد توجه توریست ها قرار گرفت.

 

 

پارک سوکولنیکی مسکو 4

 

 

 

پارک تفریحی سوکولنیکی دارای چند زمین بازی مخصوص کودکان، و تعداد زیادی غرفه فروش محصولات صنایع دستی و انواع و اقسام خوراکی ها و غذاهای خیابانی می باشد.
پوشش گیاهی پارک مشتمل بر درختانی از جمله کاج، صنوبر، بلوط، لیمو، گردو، افرا و… هست.
علاوه بر این در لا به لای درختان و گیاهان سرسبز پارک سوکولنیکی حیوانات سرزنده ای چون خرگوش صحرایی، راسو، سنجاب و انواع و اقسام پرندگان دیده می شوند.

 

 

پارک سوکولنیکی مسکو 3

 

 

 

فستیوال های پارک سوکولنیکی

در ایام مختلفی در سال فستیوال های متنوعی در پارک سوکولنیکی برگزار می شود که اگر زمان تور گردشگری روسیه که در آن شرکت کرده اید با یکی از این فستیوال ها جور در بیاید، شانس بزرگی آورده اید. زیرا فستیوال هایی که در این پارک برگزار می شوند، همگی بسیار جذاب بوده و مردم روسیه و توریست ها برای شرکت در آن ها سر و دست می شکنند. از جمله فستیوال های پارک سوکولنیکی فستیوال تابستانی جاز، فستیوال کلاه، فستیوال بهاره نوزاد، جشن های ساحلی، روز بستنی، فستیوال بین المللی دلقک و فستیوال مجسمه های یخی و… هستند.

 

 

پارک سوکولنیکی مسکو 5

 

 

همین طور این پارک دارای یک مرکز اکتشاف مخصوص کودکان و نوجوانان، یک رصد خانه و چندین کلوب تفریحی نیز می باشد.
جالب است بدانید که نام این پارک از روی نام محله ای معروف در قرن هفدهم میلادی برگرفته شده است که در آن دوران مکانی برای نگاهداری بازهای شکاری سلطنتی بوده است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است