پارک ملی سوچی روسیه

سوچی از خوش آب و هواترین شهرهای شهرهای روسیه این روزها با جام جهانی 2018 و المپیک زمستانی 2014 بیش از گذشته مورد توجه گردشگران تور روسیه قرار گرفته است. شهری ایده‌آل برای سفر با چشم‌اندازهایی زیبا از کوه‌های قفقاز و سواحل آفتابی که به آن شهر باغ‌های روسیه نیز می‌گویند. پارک ملی سوچی از مهم‌ترین دیدنی‌های سوچی است که بازدید از آن را در سفر به روسیه نباید از دست بدهید.

 

 

پارک ملی سوچی 4

 

 

درباره پارک ملی سوچی

پارک ملی سوچی یک منطقه زیبا و فوق العاده در غرب قفقاز می باشد که علاوه بر اهمیت بیولوژیکی به عنوان یکی از سایت های باستانی در این منطقه معرفی شده است . این مکان جزئی از جاذبه های گردشگری سوچی است و سالانه گردشگران و مردم بومی زیادی از آن بازدید می کنند تا از چشم اندازهای زیبایی که کوه ها ، دره ها ، آبشارها و رودخانه ها ایجاد می کنند لذت ببرند .

 

 

پارک ملی سوچی 1

 

 

این پارک ملی با بیش از 30 سال قدمت در پنجم می سال 1983 میلادی تاسیس شده و گونه های جانوری و گیاهی متعددی را در خود جای داده است همچنین این مکان بیش از 193 هزار هکتار از وسعت سوچی را به خود اختصاص داده و مملو از پدیده های طبیعی است که بازدید از هر کدام برای مراجعه کنندگان می تواند جذاب باشد . پارک ملی در سوچی دارای امکانات رفاهی متعددی است و در مکان هایی که برای پیک نیک در نظر گرفته شده امکاناتی چون زمین های بازی ، گریل ، هیزم و هر چیزی که برای زندگی روزمره نیاز است مهیا شده است . اگر با تور سوچی قصد سفر به این شهر رویایی و شگفت انگیز را دارید بازدید از این مکان را در برنامه خود قرار دهید .

 

 

پارک ملی سوچی 2

 

 

 

اطلاعاتی در مورد پارک ملی در سوچی

پارک ملی سوچی از جاذبه های گردشگری روسیه است و در امتداد اتوبان و در مرزهای شمالی سوچی در روسیه جنوبی واقع شده و دومین پارک ملی قدیمی در این کشور می باشد . این پارک به دلیل تنوع اکوسیستم ، آب و هوای تمیز ، دیدگاه های منحصر به فرد ، منابع غنی گیاهی و جانوری ، پدیده های طبیعی و همچنین جاذبه های تاریخی در جهان زبانزد است و برای حفاظت از گونه های جانوری بومی و قدیمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است . از جاذبه های طبیعی موجود در این پارک سوچی می توان به آبشارهای زمیکا ، آرخوسکویه و آگورا و همچنین دره های عمیق و باریک اشاره نمود کوه های آلک ، آخون بلندترین کوه در سوچی ، آختسو ، آخشتیر و دزیخرا نیز در محدوده ی این پارک هستند .

 

 

پارک ملی سوچی 3

 

 

غارهای پر رمز و رازی در این منطقه وجود دارد که تعداد آن ها به 200 می رسد از میان این غارها 50 عدد از آن ها در بین بزرگترین غارهای کارست قرار گرفته اند . دیدن تمامی غارها ممکن نیست و فقط گردشگران می توانند از غارهای وارانتسووسکی ، آختیرشسکایا ، تیگروایا و غار جادوگر بازدید داشته باشند . این پارک به جاذبه های طبیعی محدود نمی گردد بلکه دارای چندین سایت باستانی است که از جمله ان ها می توان به معبدی در لو ، دلمن ها ، سازه هایی با ستون های سنگی یک شکل در ناحیه ی لازاروسکی ، برج مراقبت کوه آخون و … اشاره نمود که دیدن ان ها در تور روسیه امکان پذیر شده است .

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است