پارک های آبی آنتالیا

پارک های آبی آنتالیا
آنتالیا شهری ساحلی است و به دلیل وجود آب های بی کران دریای مدیترانه و همچنین آب و هوای خوب تفریحات ساحلی در آن بسیار رواج دارد و در میان این تفریحات، گشت و گذار و فعالیت در پارک های آبی از محبوب ترین کارها نزد توریست ها می باشد. در آنتالیا تعداد بی شماری پارک آبی وجود دارد که اغلب آن ها متعلق به هتل های ساحلی هستند و پارک های آبی را برای رفاه میهمانانشان در محوطه ی هتل می سازند که البته استفاده از برخی از آن ها با دریافت هزینه ی جداگانه امکان استفاده به افرادی که در هتل ساکن نیستند را هم می دهند.
آنتالیا یکی از شهرهای آسیا می باشد که با پارک های آبی هیجان انگیزش معروف شده است. امکاناتی که این پارک های آبی در اختیار بازدیدکنندگانشان قرار می دهند بسیار زیاد است. با سفر به هریک از این پارک های آبی روزی مهیج را برای خود رقم زده اید.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با یکدیگر با پارک های آبی آنتالیا آشنا بشیم .
پارک آبی آکوا
پارک آبی آکوا ( aquapark ) در آنتالیا بزرگترین پارک آبی ترکیه است. این پارک آبی در ساحل دریای مدیترانه و جنوب غربی آنتالیا قرار دارد و امکانات متفاوتی از جمله وسایل بازی مختلف ، استخرهای مخصوص سنین گوناگون، موسیقی و مسابقات تفریحی و رستوران و کافی شاپ و فروشگاه لوازم ورزشی و سرزمین دلفین ها را در اختیار مراجعین خود قرار می دهد. کارناوال در گذشته به این پارک آبی سفر نموده است.آکوا
این پارک آبی را می توان به چند بخش بزرگ تقسیم بندی کرد: سرسره ها، استخرها، رفتینگ، جامپینگ، رستوران، سرزمین دلفین
هزینه: هزینه ی پارک آبی بستگی به این دارد که بلیت پارک آبی را از چه محله ای تهیه می کنید. اگر از لیدر و راهنماهای هتل بلیت پارک آبی را تهیه نمایید ۵۰ لیر هزینه دارد و کارتی به شما داده می شود که با این کارت می توانید از ناهار در پارک آبی هم استفاده کنید.
برای صرفه جویی در هزینه می توانید بلیت پارک آبی را از وبسایت آکوا پارک یا به صورت حضوری از باجه ی بلیت پارک آبی تهیه نمایید که هزینه ی آن ۳۰ لیر است.
آدرس : ترکیه، آنتالیا، لارا، خیابان مورادپاسا، پارک آبی آکوا.

پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی
این پارک آبی در منطقه ی بلک در ۴۰ کیلومتری شرق شهر آنتالیا قرار گرفته است. اغلب بلک را با تعداد زیاد زمین های گلف و همچنین هتل های لوکسش می شناسند اما قطعا از سواحل زیبای این منطقه با شن های درخشانش استفاده های بسیار دیگری هم می شود.
یکی از جذابیت های بلک، پارک آبی ریکسوس است که می تواند یک روز پر از شادی و تفریح را برای بازدیدکنندگانش به ارمغان آورد ، از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر می توانید برای تفریح به این پارک آبی مراجعه نمایید.

پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

از قسمت های اصلی این پارک آبی می توان به موارد زیر اشاره نمود: برج تروجان | Trojan tower، گیت اصلی سرسره، آبشار ،وسایل بازی، سرزمین دلفین ها
هزینه: بلیت این پارک آبی ۲۰ یورو معادل ۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان می باشد.
آدرس: ترکیه، آنتالیا، بلک، پارک آبی ریکسوس.

پارک آبی ددمان آنتالیا
پارک آبی ددمان در منطقه ی لارا که یکی از مهم ترین مراکز گردشگری آنتالیا است قرار دارد، این پارک آبی در حال حاضر بسته است و امکان استفاده از آن وجود ندارد، اما ممکن است در آینده مجددا بازگشایی شود.
مساحت این پارک آبی ۶۵۰۰۰ متر مربع می باشد.پارک آبی ددمان
از قسمت های مهم پارک آبی ددمن می توان به موارد زیر اشاره کرد: ۳۲ سرسره، رودخانه، فضای سبز زیبا، رستوران
هزینه: در حال حاضر امکان بازدید ندارد.
آدرس: ترکیه، آنتالیا، مورادپاشا، پارک آبی ددمان

  • “راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها  “
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است