پارک های ساحلی دبی

پارک های ساحلی دبی
پارک های ساحلی مکانی گرم و آفتابی برای گذراندن روزهایی است که از شلوغی شهر خسته شده اید و قصد ریلکس کردن و شنا دارید. پارک های ساحلی جزو معدودی از تفرجگاه های امارات متحده عربی است که هزینه گزافی برای آن نمی پردازید. شما به همراه خانواده می توانید از این مکان لذت ببرید و در خلیج همیشگی فارس شنا کنید. این پارک ها در تعطیلات آخر هفته و بویژه در ماههای خنک سال بسیار شلوغ می باشند. در این پارک ها، نیروهای غریق نجات حضور دارند. پرچم های قرمزی که در برخی نقاط ساحل نصب گردیده به معنای وجود خطر در این نقاط برای شناگران می باشد لذا می بایست از شناکردن در این نقاط پرهیز کرد. اگر چه آب های ساحل خلیج فارس در دبی معمولا بی تلاطم و آرام به نظر می رسند ولی موج های حاصل از جذر و مد می توانند شناگران را به آسانی از ساحل دور نمایند. این اتفاق قبلا در این سواحل برای شناگران پیش آمده است. از نکات مهم این سواحل نظافت دائمی و رسیدگی 24 ساعته و وجود امکانات فراوان برای گردشگران می باشد . بسیاری از هتلهای دبی به صورت روزانه سرویس رایگان برای ایاب و ذهاب به این پارکها دارند. در ادامه با سایت  roomaco.com  همراه باشید تا با چند تا از این پارکها آشنا شویم .
پارک ساحلی الممزر

این پارک در بخش دیره شهر دبی و در کنار تالاب الممزر قرار گرفته است. ورود به این پارک با اتومبیل آزاد می باشد. امکانات خوبی برای بازدیدکنندگان از این پارک در نظر گرفته شده است.لذا این پارک در روزهای تعطیل پذیرای تعداد قابل توجه ای از سکنه دبی و مسافران می باشد.

پارک ساحلی الممزر

این پارک با مساحتی حدود 106 هکتار در منطقه الحمریه بعد از اسکله الحمریه قرار دارد. این پارک وسیع شامل چهار ساحل، دو استخر، زمین بازی ویژه کودکان، چمنزارهای گسترده و درختان و بوته زارهای فراوان می باشد که تفرجگاه آرامی را بوجود آورده اند. این پارک بویژه در روزهای جمعه بسیار شلوغ می باشد ولی ازدحام جمعیت به دلیل وسعت زیاد پارک به چشم نمی آید. یک آمفی تاتر بزرگ نیز در این پارک وجود دارد. سواحل این پارک مجهز به سرپناه، اطاق های مخصوص تعویض لباس و دوش می باشند. افراد غریق نجات نیز در تمامی طول ساحل و در کنار استخرها حضور دارند. کیوسک هایی در کنار سواحل، غذا، نوشیدنی و برخی دیگر از مایحتاج شما را در اختیارتان قرار می دهند. آلاچیق هایی مجهز به وسایل آشپزی و محل طبخ باربی کیو به متقاضیان کرایه داده می شود. شما می توانید با اتومبیل شخصی وارد پارک شوید.

ورودیه: 5 درهم (30 درهم برای ورود اتومبیل و کلیه سرنشینان آن)
ساعات بازدید: 8 صبح تا 10.30 شب (روزهای تعطیل: 8 صبح تا 11.30 شب)
استخر: بزرگسالان 10 درهم، کودکان 5 درهم (کودکان می بایست همراه یک بزگتر باشند)
اجاره آلاچیق: 150 تا 200 درهم
روزهای چهارشنبه مخصوص خانمها و کودکان (زیر 8 سال) می باشد.
پارک ساحلی جمیــــــرا

ساحل طولانی این پارک بسیار تمیز می باشد. در کنار ساحل و در امتداد آن درختان نخل بی شماری قرار دارد که سایه سار زیبایی برای شناگران و سایر بازدیدکنندگان از این پارک فراهم نموده است.

این پارک با وسعتی در حدود 12 هکتار در خیابان ساحلی جمیرا واقع گردیده است. این پارک بسیار محبوب می باشد. دریای لاجوردی، درختان نخل، یک ساحل طویل و باریک، باغ ها و چمنزارهای زیبا و وسیع، محیط دلپذیری را برای سکنه و گردشگران بوجود آورده است. محل هایی برای طبخ بابی کیو، زمین مخصوص والیبال و کیوسک های فروش غذا ونوشیدنی از دیگر امکانات این پارک می باشند. نیروهای غریق نجات در طول ساعتهای مجاز برای شنا کردن (8 صبح تا 6 بعد از ظهر) در کنار ساحل حضور دارند. استفاده از دوچرخه و اسکیت نیز در این پارک مجاز نمی باشد.

پارک ساحلی جمیرا 1

ورودیه: 5 درهم (20 درهم برای ورود اتومبیل)
ساعات بازدید: 8 صبح تا 10.30 شب (روزهای تعطیل: 8 صبح تا 11 شب)
روزهای شنبه اختصاص به خانمها و کودکان (زیر 5 سال) دارد.
به یاد داشته باشید که در کجا هستید و لباس مناسب همراه داشته باشید. لباس شنا و مایو قابل قبول است، زیرا هر دو قسمت بالا و پایین را می‌پوشاند. زمان‌بندی معمولاً در طول رمضان تغییر کرده و پارک‌ها معمولاً دیرتر باز و تعطیل می‌شود. هر دو پار‌ک‌ها دارای نجات‌ غریق هستند. وقتی پرچم قرمز را بلند می‌کنند یعنی شنا ایمن نبوده و باید از فرصت آفتاب گرفتن استفاده کنید.
یک توصیه از سایت roomaco.com :در صورتی که هتل شما به هر دلیلی شاتل برای ایاب و ذهاب به این سواحل را نداشتند . شما می توانید از رسپیشن هتل درخواست اجاره تاکسی بنمائید . هزینه اجاره تاکسی توسط هتل پرداخت خواهد شد .
راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است