پارک های ملی ایالت مینه سوتا امریکا

پارک های ملی ایالت مینه سوتا امریکا
ویژگی‌های خاص با پوششی از دریاچه‌ها و تالاب‌های تالگرس و ۶۷ پارک مختلف دولتی و پارک ملی مینه سوتا، همگی منعکس‌کننده طیف وسیعی از مناظر موجود در سراسر کشور است. فرقی نمی‌کند که شما از منطقه روچستر، شهرهای دوقلو یا به سمت ساحل شمالی می‌روید یا نه ،شما می‌توانید در این مسیرها، تجربیات جالبی همچون صعود از برج آتش، پیاده‌روی تا سمت آبشار یا تماشای گله‌های بوفالو، به دست آورید.

پارک ملی «وویاگرس»

پارک ملی «وویاگرس»

پس از ورود تاجران فرانسوی و کانادایی در این منطقه، نام تجاری «وویاگرس»، به این منطقه تعلق گرفت. این پارک شامل زمین‌های همواری است که قسمت بزرگی از آن را آب فراگرفته است. بخش عمده‌ای از این پارک با ترکیب چهار دریاچه اصلی در مرز کانادا / آمریکا، تشکیل‌شده است. شما می‌توانید با مراجعه به مرکز اصلی، به پارک «وویاگرس» برسید؛ و اما دسترسی به شبه‌جزیره «کابوتوگاما»، یعنی قلب پارک تنها با قایق، هواپیما و یا عبور از آب‌های یخ‌زده امکان‌پذیر است. بسیاری از بازدیدکنندگان، فستیوال بین‌المللی را به‌عنوان نقطه اصلی بازدید خود، انتخاب می‌کنند و زمانی که آن‌ها به بخش اصلی این پارک ملی و منحصربه‌فرد می‌رسند، ماجراجویی‌ها و بازدید در طول روز و شب ادامه خواهد داشت.
فعالیت‌های موردعلاقه و جذاب بازدیدکنندگان در این پارک، اکثراً در مقابل جنگل‌های ساحلی جنوبی و شامل قایقرانی و ماهیگیری در بسیاری از آبراه‌ها، بازدید از اماکن تاریخی مانند باغ‌های الکسورث راک و بررسی مسیرهای مختلف اکوسیستم موجود در پارک است. توصیه می‌شود دریکی از اردوگاه‌های موجود و قابل تردد با وسایل نقلیه، سر کنید. به هنگام شب، شما در این پارک، شانس زیادی برای مشاهده درخشان‌ترین ستارگان را خواهید داشت.

پارک ملی وایت واتر

پارک ملی وایت واتر

پارک ملی وایت واتر، واقع در جنوب مینه سوتا و در مجاورت با رودخانه وایت واتر با مساحتی حدود ۲۷۰۰۰ هکتار، منطقه‌ای زیبا و فرصتی بی‌نظیر به‌منظور ماجراجویی و بازدید از آن تا ۲۵ مایلی روچستر است. ازجمله موارد مورد توجه در این پارک می‌توان ریخته‌گری، شنا کردن در سواحل شنی رودخانه وایت واتر و یا کاوش در معادن سنگ‌آهک و پیاده‌روی را نام برد. این منطقه یکی از مناطق محبوب بازدیدکنندگان محسوب می‌شود. ازجمله دلایل محبوبیت این منطقه می‌توان به مناظر خیره‌کننده ازجمله برج دکل دودکش و چشم‌انداز باشکوهی از پرواز پرندگان بر فراز این پارک، اشاره کرد.

پارک ایالتی رودخانه بزرگ «بلافز»

پارک ایالتی رودخانه بزرگ «بلافز»

پارک ایالتی رودخانه «بلافز»، مشرف‌به گستره‌ای از سواحل رودخانه می‌سی‌سی‌پی و رودخانه بزرگ «بلافز»، ازجمله پارک‌های ایالتی است که تقریباً در هر زمان از سال دارای مناظری زیبا است. در فصل پاییز، ما شاهد ترکیبی از رنگ‌های خیره‌کننده در سراسر رودخانه هستیم. این منطقه با بیش از ۶ مایل مسیر پیاده‌روی، یکی از مناطق بی‌نظیر برای بهره‌گیری از طبیعت بکر است. حیات‌وحش زنده و گونه‌های مختلف و نادر پرندگان ازجمله، هاکس دم قرمز و دیگرگونه‌های جانوری، از خصوصیات بارز این پارک به شمار می‌رود.

پارک ایالتی فانوس دریایی سنگی

پارک ایالتی فانوس دریایی سنگی

در ساحل شمالی بخش بالایی دریاچه‌ای در مینه سوتا، یکی از دیدنی‌ترین مکان‌ها به نام پارک ایالتی فانوس دریایی سنگی با زیبایی محیط زیست وجود دارد که بسیار خیره‌کننده و برای بازدیدکنندگان جذاب می‌باشد. یکی از ویژگی‌های کلیدی این پارک ایالتی، وجود سنگ‌ها و صخره‌های شکافته شده و باعظمت، باشکوهی تاریخی و قدیمی و نمایی از یک فانوس دریایی سنگی بر فراز «راکی بلوف» می‌باشد که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌سازد. سنگریزه‌های خط ساحلی در امتداد فانوس دریایی، منظره‌ای زیبا را پدید آورده و به لطف نماهای تاریخی و باستانی، شما می‌توانید در این مکان به کاوشی تاریخی در مورد ساختار شکل‌گیری این پارک بپردازید.
بازدیدکنندگان به‌منظور بازدید از فانوس دریایی زیبای این پارک، می‌توانند هم در مسیرهای مخصوص پیاده‌روی و هم به‌صورت کوهنوردی از این نمای زیبا لذت ببرند. مسیر پیاده‌روی در تمام ساحل شمالی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید در هنگام شب با سبدی از خریدهای روزانه در این پارک اقامت کرده و از مناظر طبیعی و تماشای فانوس دریایی سنگی لذت ببرید.

پارک ایالتی «Tettegouche»

پارک ایالتی «Tettegouche»

تقریباً در سرتاسر مسیر پارک ایالتی «Tettegouche» شما با منظره‌ای بی‌نظیر همانند یک کارت‌پستال طبیعی روبرو می‌شوید. دلیل این‌همه زیبایی در این پارک، ساحل طبیعی بخش شمالی این پارک است. فضایی که در این خط ساحلی وجود دارد، دربرگیرنده تمام زیبایی‌های طبیعی می‌باشد. سواحل «ویت پپل» و بیش از تقریباً ۲۰ مایل از این منطقه صخره مانند، مسیرهای پیاده‌روی به‌منظور کشف مناظررویایی و سیستم منحصربه‌فرد پارک ایالتی در پیش روی افراد قرار دارد. در این پارک، تورهای عمومی و تفریحی و رودخانه‌ای برای مراسم غسل‌تعمید وجود دارد. اردوگاه‌های تفریحی به‌منظور سکونت بازدیدکنندگان و کاوش در مناطق طبیعی وجود دارد و اگر بخواهید کمی تجملاتی‌تر به تفریح بپردازید می‌توانید به کمپ‌های مخصوص مهمانی و جشن‌های شبانه ملحق شوید.

پارک ایالتی گرند پورتیج

پارک ایالتی گرند پورتیج

بزرگ‌ترین و مرتفع‌ترین آبشار در ایالت مینه سوتا، در پارک ایالتی گرند پورتیج وجود دارد. این پارک در مجاورت مرز کانادا بوده و متعلق به دولت می‌باشد. البته تلاش برای قرارداد اجاره این فضا به هندی‌ها و وزارت منابع طبیعی صورت گرفته است. پارک ایالتی گرند پورتیج فضایی خیره‌کننده همراه با بسترهای طبیعی از نمای آبشار و رودخانه بوده و مکان مناسبی برای تفریح و بازدید منابع طبیعی می‌باشد.

پارک ایالتی بانینگ

پارک ایالتی بانینگ

این پارک ملی در قرن ۱۹ منبع پررونقی از سنگ معدن بوده و در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین فضاهای تاریخی این منطقه به شمار می‌رود. امکان تحصیل در مجاورت این پارک زیبا فراهم آمده و به بازدیدکنندگان نیز اجازه می‌دهد تا با صعود از سنگ‌های معدنی از این فضا لذت ببرند. این منطقه مسیر مناسبی برای پیاده‌روی نیز دارد که در سراسر آن سنگ آهک به چشم می‌خورد. همچنین کوهنوردان می‌توانند یکی از بهترین سفرهای خود را در این منطقه تجربه کنند. این پارک، نقطه مناسبی برای لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی، صرف ناهار و عکس‌برداری‌های بی‌نظیر می‌باشد.

پارک ایالتی «ایتاسکا»

پارک ایالتی «ایتاسکا»

در مجاورت سرچشمه رودخانه می‌سی‌سی‌پی، پارک ملی «ایتاسکا» وجود دارد که محل کاوش و ماجراجویی بازدیدکنندگان بوده و دلیل جذابیت و شهرت این پارک وجود ۱۰۰۰۰ دریاچه کوچک در آن می‌باشد. این پارک به‌عنوان قدیمی‌ترین پارک ایالتی در مینه سوتا با چشم‌اندازی بی‌نظیر، بیش از یک قرن است که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد. محیط اطراف پارک «ایتاسکا»، در حال تغییر و تحول می‌باشد اما بخش داخلی آن زیبا و منحصربه‌فرد و شامل جنگل‌های بکر و دست‌نخورده، دریاچه‌ها و بهترین کمپین‌ها است. بازدیدکنندگان در این پارک می‌توانند با صعود از بخش‌های مرتفع برج آتش، مناظر زیبا و طبیعی را مشاهده کنند و یا در مسیرهای پیاده‌روی تا حدود ۴۹ مایل در سرتاسر پارک به گردش بپردازند. بازدیدکنندگان در مرکز این پارک و در بخشی به نام پروردگار یعقوب به بازدید از این مرکز فرهنگی و آموزشی می‌پردازند.

پارک ایالتی مینه اوپا

پارک ایالتی مینه اوپا

پارک ایالتی مینه اوپا واقع در جنوب مینه سوتا یکی از کوچک‌ترین پارک‌های ایالتی مینه سوتا است اما دارای دولایه آبشار منحصربه‌فرد و زیبا و همچنین گله‌هایی از گاومیش‌های آمریکایی است که شکل طبیعی و حیات‌وحش آن باعث به وجود آمدن منحصربه‌فردترین مناظر طبیعی شده است. دولایه آبشار زیبای این پارک به‌طور مساوی در جریان بوده و به‌گونه‌ای است که بازدیدکنندگان به‌راحتی می‌توانند از نزدیک به تماشای این جادوی طبیعت پرداخته و لذت ببرند. شما می‌توانید در هنگام تفریح در این پارک و سوار بر اتومبیل خود شاهد گله‌های زیادی از گاومیش‌های کوهان‌دار آمریکایی باشید که حدود ۳۰۰ هکتار از آن را دربرمی گیرد و اگر شانس با شما یار باشد می‌توانید از نزدیک این حیوانات بزرگ را دیده و هم‌زمان از منظره آبشار نیز لذت ببرید.

پارک ایالتی تپه آبی

پارک ایالتی تپه آبی

پارک ایالتی تپه آبی از بزرگ‌ترین بقایای یک دشت بزرگ در منطقه مینه سوتا است. آنچه در این پارک قابل‌توجه و جالب است وجود سنگ‌های کوارتز است. سنگ‌هایی خیره‌کننده متشکل از رنگ‌های صورتی زیبا و منحصربه‌فرد که طبیعتی بکر را فراهم کرده است. نام‌گذاری این پارک در هنگام اقامت مهاجران قدیمی به این منطقه صورت گرفت زیرا زمانی که از فاصله‌ای دور به این دشت وسیع نگاه می‌کنیم تصور می‌کنیم که بر روی تپه‌ها آب‌های روان وجود دارد. این منظره زیبا تا ۱۵۰ سال بعد نیز به چشم می‌خورد. این روزها، پارک تپه آبی بسیار محبوب است و کوهنوردان در مسیری تا حدود ۱۵ مایل به کاوش در این منطقه پرداخته و صخره‌های سنگی کوارتز و همچنین گله گاومیش‌های آمریکایی همه‌جا به چشم می‌خورد. در پارک تپه آبی کمپین‌هایی در دسترس بوده و محیط مناسبی برای ماجراجویی بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند.

پارک ایالتی معدن زیرزمینی سودان

پارک ایالتی معدن زیرزمینی سودان

پارک معدن زیرزمینی سودان واقع در معدن آهن در مینه سوتا است. زمانی که اولین معدن آهن در آنجا شکل گرفت این پارک زیرزمینی نیز به وجود آمده و محبوب شد. بازدیدکنندگان در این پارک زیرزمینی با جهانی متفاوت در زیر پاهای خود روبرو می‌شوند. یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های معدن زیرزمینی سودان به‌عنوان تورهای معدنی در این پارک زیرزمینی به وجود آمد که آن را به‌روزی تاریخی تبدیل کرد. این طرح شامل تحقیقات و کاوش‌های هدایت‌شده در عمیق‌ترین ناحیه این معدن بود. کاوش‌هایی که مربوط به سال ۱۹۶۲ بود. لازم به ذکر است، افرادی که در فضاهای تنگ این پارک زیرزمینی احساس ناراحتی می‌کنند نیز توسط راهنماهایی مخصوص هدایت می‌شوند. جنگل‌های انبوه و دریاچه‌هایی زیبا اطراف پارک را احاطه کرده و همین موضوع سبب جذابیت بیشتر این پارک زیرزمینی شده است.

پارک ایالتی «جی کوک»
پارک ایالتی «جی کوک»، فضایی زیبا برای بازدیدکنندگان بوده و یکی از دراماتیک‌ترین ویژگی‌های آن برگزاری نمایش‌ها در کنار رودخانه سنت لوئیس است. در ۲۰ مایلی شمال به سمت رودخانه سنت لوئیس ناهمواری‌های محیطی به‌خوبی مشخص است. در این منطقه و در مسیری در حدود ۵۰ مایل به شکل مسیر پیاده‌روی، می‌توان از مناظر طبیعی لذت برد. در نقطه اتصال رودخانه سنت لوئیس با بخش شمالی کشور، مناظر زیبا و دنباله‌دار چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است