پل معلق مک ریچی سنگاپور

خارج از شهر سنگاپور و دور از ناحیه مرکزی شهر، جنگل با طراوت و پل معلق مک ریچی قرار دارد. به دلیل وجود دره های عمیق در این منطقه، از این زمین‌ها به عنوان یک سد طبیعی جهت ذخیره آب‌های زیرزمینی و جاری، استفاده می‌کنند.

قبل از قرن 19، جزیره اصلی سنگاپور عمدتاً از پوشیده از جنگل های طبیعی بود ولی با مهاجرت بریتانیایی ها به این کشور و تبدیل آن به یک قطب تجاری بیشتر این جنگل ها برای تولید کاغذ و تبدیل آن به مناطق کشاورزی از بین رفت و در سال 1886 فقط 10 درصد این جنگل های طبیعی باقی ماند. با بیشتر شدن جمعیت این کشور نیاز شدید به منابع آب شیرین احساس می شد برای همین بریتانیایی ها تصمیم به ساخت یک مخزن آب های زیرزمینی گرفتند.

پل معلق مک ریچی 1 1

علاوه بر فضای سبز و جنگل، اصلی ترین جاذبه ی گردشگری این ناحیه پل معلق مک ریچی می باشد که یک پل 250 متری بین دو نقطه بلند این جنگل می باشد. شما از بالای این پل می توانید دره سرسبز و زیبای مک ریچی را ببینید.

این پل معلق در مسیر پیاده روی 6 کیلومتری قرار دارد که در طول آن می توانید انواع گونه های جانوری و گیاهی را ببینید. در این منطقه امکانات رفاهی مانند رستوران، آلاچیق و سرویس بهداشتی عمومی نیز برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. در قسمتی از دریاچه امکان ماهی گیری نیز وجود دارد.

پل معلق مک ریچی سنگاپور

در این منطقه انواع میمون های بازیگوش نیز وجود دارد که در کنار لذت بردن از تماشای آن ها باید مواظب نیز باشید چون این میمون ها بسیار کنجکاو می باشند و ممکن است به کیف و وسایل شما سرک بکشند و یا با خود ببرند.

هنگام قدم زدن روی پل معلق مک ریچی بر فراز جنگل و در کنار شاخ و برگ درختان و نزدیک به زیستگاه حیوانات وحشی در طبیعت زیبای آن غرق می‌شوید. برای گذراندن اوقاتی خوش و استشمام هوایی تازه در طبیعت بکر جنگل مک ریچی و پیاده‌روی هیجان‌انگیز بر روی پل معلق آن، کافیست کفش راحتی به پا کنید و با یک بطری آب به طرف این منطقه راهی شوید.

پل معلق مک ریچی 5 1

راحترین راه برای رفتن به منطقه مک ریچی استفاده از تاکسی و یا ماشین کرایه ای می باشد، البته می توانید از حمل و نقل عمومی و اتوبوس نیز استفاده کنید.

شما در تور سنگاپور خود می توانید از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به این منطقه زیبا بروید، البته آروز آسمان آبی به شما پیشنهاد می کند در هنگام ظهر که آفتاب به صورت مستقیم می تابد به این جنگل نروید.

پل معلق مک ریچی سنگاپور 1

بهترین زمان پیمودن مسیر زیبای پل معلق مک ریچی، صبح زود و عصر هنگام است، چرا که در این زمان‌ها، خنکای هوای جنگلی و تابش مایل نور خورشید، خاطره‌ای دلچسب‌تر از سفر به سنگاپور را برایتان رقم می‌‎زند.

برای داشتن سفری خاطره‌انگیز در سنگاپور بازدید از اسکله کلارک، موزه ملی و سایر دیدنی های سنگاپور را در برنامه‌های خود بگنجانید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است