پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا ترکیه

ترکیه یکی از مقاصد محبوب و مقرون به‌صرفه در بین گردشگران ایرانی‌ است و امکانات رفاهی زیادی در آن قرار گرفته است. بسیاری از افراد بر این باور هستند بهار و تابستان مناسب‌ترین فصل برای سفر به ترکیه محسوب می‌شود، اما این تصور اشتباه است. در ترکیه مراکز تفریحی متعددی قرار گرفته است که خدمات زیادی را ارائه می‌دهند. یکی از این مراکز پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا می‌باشد که در فصول سرد سال به یکی از قطب‌های گردشگری در تور آنتالیا تبدیل می‌شود.

 

 

پیست اسکی ساکلیکنت 1

 

 

 

معرفی پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا

تفریگاه پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا در ۴۵ کیلومتری غربی این شهر واقع شده است و در بین ماه های نوامبر تا می (آبان تا اردیبهشت) به یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری آنتالیا تبدیل شده است. این منطقه ی کوهستانی وسیع جزئی از رشته‌ کوه توروس (Taurus Mountains) به حساب می آید و ارتفاع پیست آن به ۱۸۵۰ متر بالاتر از سطح دریا می رسد. برای اسکی سواری حرفه ای این مکان بسیار عالی است چرا که حدود ۵۰۰ اقامتگاه کوهستانی و مراکز ارائه خدمات گوناگون در این منطقه وجود دارد که همگی می توانند به طور کلی نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برطرف سازند.

در پیست اسکی ساکلیکنت حجم برف مناسب است و به طور میانگین ارتفاع برف به ۱ الی ۲ متر می رسد؛ اما دیده شده که این عدد به ۴ متر نیز برسد؛ میانگین دما نیز در این پیست اسکی به طور معمول ۵ درجه سانتیگراد است. به صورت تقریبی، شما ۱۲۰ روز از سال را فرصت دارید تا به این پیست اسکی سری بزنید و از امکانات و خدمات آن استفاده کنید.

 

 

پیست اسکی ساکلیکنت 2

 

 

 

چرا پیست اسکی ساکلیکنت؟

  •  از بهترین مراکز تفریحی در زمستان در سراسر کشور ترکیه است.
  • امکانات تفریحی و رفاهی مناسب و قابل قبولی را در اختیار میهمانانش قرار می دهد.
  • امکان آموزش اسکی در محل وجود دارد.

 

 

پیست اسکی ساکلیکنت 3

 

 

 

تفریح در پیست اسکی ساکلیکنت

بدون شک مهم ترین تفریح برای افرادی که به پیست اسکی می روند اسکی بر روی برف است؛ اما گذشته از این تفریح مهیج، این امکان فراهم است که سایر تفریحات زمستانی را نیز تجربه کنید. در ادامه به این تفریحات می پردازیم:

  • برف بازی
  • پیاده روی در میان برف
  • تیوپ سواری
  • عکاسی از کوهستان
  • تماشای غروب خورشید برفراز قله کوه
  • صرف چای و نوشیدنی های گرم دیگر در رستوران ها
  • خوردن غذایی خوش طعم بر فراز کوهستان
  • تله کابین و تله‌سی‌یژ سواری
  • پاراگلایدر
  • کوهنوردی

 

 

پیست اسکی ساکلیکنت 4

 

 

 

در ساکلیکنت چهار لاین مسیر برای اسکی کردن در نظر گرفته شده است که هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی می‌باشد. که در ادامه نگای به این لاین‌ها می‌اندازیم:

لاین قرمز: لاین قرمز دارای 4000 متر شیب زیادی دارد و دارای زاویه‌های پرپیچ و خم است که برای افراد مبتدی اصلاً توصیه نمی‌شود.

لاین آبی: طول لاین آبی 1500 متر است و مسیر ساده‌ای در انتضارتان است که برای افراد مبتدی مناسب است.

لاین زرد: لاین زرد برای افرادی که مناسبی است که تاکنون هیچ‌گونه آموزشی ندیده‌اند. البته توجه داشته باشید که ورود هرگونه وسیله‌ی تفریحی همانند تیوپ ممنوع می‌باشد. توصیه می‌شود که بازدید از پیست اسکی ساکلیکنت را در تور ترکیه در برنامه‌های سفر خود قرار دهید.

 

 

پیست اسکی ساکلیکنت 5

 

 

دسترسی به پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا

به منظور دسترسی به پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا می بایست به سمت ۵۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا بروید. در روزهای تعطیل از فرودگاه آنتالیا به سمت این پیست ون و اتوبوس وجود دارد و در روزهای عادی هم می توانید از تاکسی و یا اگر اتومبیل شخصی دارید نیز استفاده کنید.البته توجه داشته باشید که اگر در هتل ساکلیکنت اقامت داشته باشید امکان استفاده از ترنسفر هتل را نیز خواهید داشت.

هزینه ای که باید برای ورود به پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا می بایست پرداخت کنید برای بزرگسالان (۱۵ لیر ترکیه)، دانش آموزان (۱۰ لیر ترکیه)، کودکان ۷ تا ۱۲ سال (۵ لیر ترکیه) و توجه داشته باشید که کودکان تا ۶ سال اجازه ورود ندارند حتی اگر به همراه والدین خود باشند.

آدرس: Güzle Mahallesi, 07800 Korkuteli/Antalya, Turkey

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است