کتابخانه های امارات متحده عربی

کتابخانه های امارات متحده عربی
توسعه کتابخانه ها در کشور امارات از اصلی ترین برنامه های دولت برای افزایش سطح اگاهی مردم و توریستها می باشد . در ادامه با سایت 01iran .com  تا با بعضی از این کتابخانه ها آشنا شویم .
شهرداری در فرآیند راه اندازی مجدد کتابخانه های عمومی تحت عنوان کتابخانه های الکترونیک است. به علائم بزرگ قهوه ایی جاده ها برای راهنمایی شما به نزدیکترین شعبه توجه کنید. کتابخانه الکترونیک (e_library)  در ام سقیم اولین نمونه با کتاب های تبدیل شده به مجموعه کامپیوترهای جدید بوده . همچنین در کتابخانه ها دسترسی به اینترنت ۳ درهم برای یک ساعت یا ۵ درهم برای دو ساعت ارائه می شود اما اعضا برای این امتیاز مبلغی پرداخت نمی کنند. کتابخانه های ادبی تنها کامپیوتری نبوده و مجموعه ای از کتاب های زبان انگلیسی را می توان از آن امانت گرفت. شعبه های الراس و صفا برای شما بهتر خواهند بود. عضویت کتابخانه ۲۰۰ درهم است اما ۱۵۰ درهم آن قابل استرداد است. عضویت خانوادگی ۲۵۰ درهم (شامل یک۲۰۰ درهم بیعانه) می باشد. برای درخواست باید کپی پاسپورت و ویزا و نیز عکس به همراه داشته باشید. وب سایت کتابخانه دارای امکان دسترسی به کاتالوگ کلی را داشته و حتی می توانید برای عضویت به صورت آنلاین با ذخیره کردن عکس و اسکن کپی های پاسپورت اقدام کنید. یک کتابخانه عمومی جدید اخیرا در الطوار افتتاح شده است و در کتابخانه پیشین در منطقه مدخول بازسازی شده است. به علاوه یک کتابخانه مرکزی باز شده است. این ساختمان که در کرانه های الممزار لاگون ساخته شده است شبیه به یک کتابخانه است.

مرکز میراث و فرهنگ جوام المجید

این مؤسسه تحقیقی و کتابخانه مرجع غیر انتفاعی روی موضوع اسلام متمرکز است. این مؤسسه دارای مجموعه ۵۰۰ هزار مورد مدیاست که از میراث تا مسایل جدید دنیا به علاوه ۳۰۰ مجله علمی 5 انتشارات غیر چاپی گسترده است. کتاب ها را نمی توان به خانه برد اما می توانید از اتاق

کتابخانه های دبی

مطالعه استفاده کرده یا از آنها کپی تهیه کنید. برای استفاده از کتابخانه هیچ هزینه ای مورد نیاز نیست.

کتابخانه قدیمی

کتابخانه قدیمی که در سال ۱۹۶۹ تأسیس شده است؛ قدیمی ترین کتابخانه زبان انگلیسی برای گروه خارجی در دبی بوده و اکنون بخشی از مراکز گروه تئاتر و هنر دبی (DUCTAC) محسوب می شود که نزدیک Magic Planet در طبقه دوم مرکز خرید امارات واقع شده است. این کتابخانه دارای مجموعه بیش از ۱۳۰۰۰ کتاب داستانی بزرگسالان و کتابهای مرجع و نیز بخش کاملی از کتابهای کودکان و بخش تخصصی برای رمان و خاورمیانه است. جلسات خواندن برای کودکان در روزهای شنبه صبح برگزار می شود کتابخانه قدیمی یک سازمان غیرانتفاعی است که کاملاً به صورت داوطلبانه ارائه می شود. داوطلبان جدید همواره برای آموزش کتابداری با هماکاری برای جمع آوری کتاب پذیرفته می شوند.

کتابخانه چند رسانه ای

کتابخانه مولتی مدیای Allance Francaise، دارای بیش از 12000 کتاب فرانسوی (شامل بخش کودکان) به علاوه ی 50 نشریه و مجله ی روزانه، هفته نامه وماهنامه فرانسوی، 2000 نوار ویدئویی، 150 سی دی رام، 100 سی دی صوتی و 300 دی وی دی می باشد.

کتابخانه archie

کتابخانه archie دارای ۴۵۰۰۰ رمان، کتاب های غیر داستان، کلاسیک و آشپزی، بهداشت و تندرستی و مدیریت است. مجموعه ایی از کتاب های کودک و کمدی نیز به همراه جدیدترین مجله ها در دسترسی هستند. با هزینه عضویت سالانه ۷۵ درهم (به علاوهٔ ۱۰۰ درهم بیعانه قابل بازگشت) می توانند ۴ کتاب را به مدت ۱۴ روز قرضی بگیرند.

راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است