کلیسای پانجیم گوا هند

پانجی، پایتخت ایالت گوا می باشد که یکی از شهرهای مهم در صنعت گردشگری هند به شمار می رود. این شهر در کنار جاذبه های گردشگری تاریخی دارای سواحل بی نظیری نیز می باشد. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا شما را با یکی از کلیساهای تاریخی این شهر آشنا کنیم. کلیسای پانجیم گوا که به کلیسا بانوی مقدس نیز معروف می باشد، یکی از قدیمی ترین کلیساهای گوا می باشد که به دلیل قدمت تاریخی که دارد، به یکی از پر طرفدارترین جاذبه های توریستی شهر تبدیل شده است.

کلیسای پانجیم 1

درباره کلیسای پانجیم گوا

از بهترین مکان های دیدنی گوا که ارزش بازدید را دارد، کلیسای پانجیم است که به دلیل طرح منحصر به فردی که دارد همیشه زبانزد بوده است، این کلیسا به بانوی مقدس نیز شهره است و برای رفتن به این کلیسای معروف که در قلب شهر قرار گرفته است به میدان اصلی شهر بروید و از 100 پله بالا رفته تا داخل کلیسا شوید. رودخانه ماندووی در این نزدیکی حال و هوای خاصی به شهر داده است.گالری در کلیسا پانجیم که در دامنه کوه قرار دارد، دیده می شود که می توانید دیدگاه کلی از شهرپانجیم داشته باشید و اولین کلیسای گوا، ساخته شده در سال 1541 همین کلیسای پانجیم می باشد.

 

 

کلیسای پانجیم 3

 

 

این کلیسا در ابتدا در سال 1541 میلادی بر روی تپه ای مرتفع، مشرف به شهر ساخته شده بود و بعدها در دهه 1600 کلیسای بزرگ تری در همین منطقه بنا شد. کلیسا پانجیم که بر اساس معماری باروک ساخته شده است در گذشته برای تأمین نیازهای مذهبی ملوانان پرتغالی بوده است.

کلیسای پانجیم 2

در قرن 18 میلادی پله هایی به صورت زیگ زاگ به این کلیسا اضافه شد که برای رسیدن به کلیسا بانوی مقدس باید از این 100 پله بالا بروید. یکی از مشخصه های تاریخی این کلیسا، زنگ قدیمی آن می باشد که از خرابه های کلیسای آگوستین به این کلیسا منتقل شده است و دومین زنگ بزرگ ایالت گوا  می باشد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است