گالری ملی سنگاپور

کلکسیونی از آثار تاریخی هنری و دیدنی های سنگاپور در موزه‌ای قرار دارد که به آن گالری ملی سنگاپور گفته می‌شود. این مجموعه با بیش از 8000 قطعه آثار تاریخی، بزرگ‌ترین موزه گالری سنگاپور شناخته می‌شود. دو ساختمان به نام‌های تالار تاریخی شهر و دادگاه قدیمی اصلی در این موزه وجود دارد که به وسیله میله های آلومینیومی و سقف شیشه‌ای به هم متصل شده‌اند.

گالری ملی 1 1

کلکسیون جهانی قرن ۱۹ و هنر مدرن آسیای جنوبی این گالری در دو گالری دی بی اس سنگاپور  و یو او بی آسیای جنوبی مشاهده شده و در اولی بیشتر موضوعات هنری سنگاپور از قرن 19 تا به امروز و در دومی اکثرا به منطقه ی جنوبی آسیا پرداخته اند.

گالری ملی 2سنگاپور

همچنین گالری نمایشگاه ها ی سینگتل که مکانی برای برگزاری نمایشگاه های موقتی است شامل همکاری های مهم با بعضی از موزه های مشهورهنری است در این جا قرار دارد و گردشگرانی که تور سنگاپور را انتخاب کرده اند و علاقه زیادی به هنر دارند می توانند از تماشای این گالری لذت ببرند و نباید  آموزش های هنری در گالری ملی مرکزی کپل را از دست بدهند. در این گالری کودکان با وجود آموزش های خلاقانه و چند حسی تجربه های فوق العاده ای را به دست می آورند. گالری ملی سنگاپور میزبان مهمترین مطالعات هنری استعماری و پسا استعماری آسیای جنوبی است.

طراحی گالری ملی سنگاپور

طراحان با هدف پدید آمدن دیالوگی بامعنی بین گذشته و حال، مداخلات صورت گرفته در ساختمان های کلاسیک را به صورت کاملا واضح و آشکار و با سبکی مدرن طراحی کرده اند. این گالری هنری مکانی است مناسب برای نمایش هنر شرق آسیا به دنیا. این مجموعه با مساحتی بالغ بر 64000 مترمربع، بزرگترین گالری برای نمایش هنرهای بصری در کشور سنگاپور است.

گالری ملی سنگاپور

از جمله هنرمندان بزرگ سنگاپوری که آثارشان در این گالری در معرض بازدید عموم قرار گرفته است می توان به چونگ سو پونگ، لیو کنگ، چائو مایا تی و جورجت شن اشاره کرد. همچنین آثار هنرمندان مشهور دیگری از کشورهای مختلف مثل رادن صالح از اندونزی، فرناندو آمورسولو از فیلیپین و او با نایان از میان مار نیز در این موزه دیده می شود.

گالری ملی 3

در محیط این گالری سالن های غذاخوری برای صرف غذا و فروشگاه های زیادی برای خرید هدیه دیده می شود که در این فروشگاه ها کتاب ها و نوشته های هنری و قطعات طراحی شده از جنس های مختلف  را نیز پیدا خواهید کرد.

در سفر به سنگاپور، پس از بازدید از گالری ملی پیشنهاد می‌کنیم به تماشای دیگر دیدنی های آن همچون پارک پرندگان جورونگ و محله چینی ها بروید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است