یادبود جنگ کره سئول

اگر به تاریخ معاصر و حوادث سیاسی کره جنوبی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازدید از موزه یادبود جنگ کره را در برنامه گشت‌های خود بگنجانید. موزه یادبود جنگ یکی از دیدنی های کره جنوبی است که در منطقه یونگسان‌‎گو (Yongsan-gu) سئول قرار دارد. موزه یادبود جنگ کره، نمایش خاطرات، هنرها، تلخی ها و تجهیزات جنگی در این محل، بخصوص جنگ با کره شمالی، باعث شده تا این محل بهترین مکان برای یادگیری تاریخ جنگ کره باشد.

 

 

یادبود جنگ کره 4

 

 

درباره یادبود جنگ کره سئول

یادبود جنگ کره سئول در سال 1994 میلادی برای ادای احترام به تاریخ نظامی کره جنوبی و به افتخار قربانیان وطن‌پرست که در جنگ با کره شمالی کشته شدند، تأسیس گردید. موزه یادبود جنگ کره در محل سابق فرماندهی ارتش این کشور افتتاح شده است و در آن ابزارهای و ادوات مربوط به جنگ‌های کره نگهداری و به نمایش گذاشته می‌شود. علاوه بر ادوات جنگی، در این موزه حدود 33000 اثر هنری در قالب چندین نمایشگاه داخلی و خارجی به نمایش گذاشته می‌شود.

 

 

یادبود جنگ کره 1

 

 

شش سالن مجزا در این موزه وجود دارد که شامل اتاق نیروهای ارتش، سالن یادبود میهن، سالن تاریخ جنگ، سالن جنگ کره، تالار توسعه و سالن ماشین‌های بزرگ که در هر کدام از آن‌ها با جنبه‌هایی از جنگ و تاریخ کره جنوبی آشنا خواهید شد. اگر می‌خواهید اطلاعات مفیدی دراین‌باره کسب کنید، پیشنهاد می‌شود در کنار بازدید از سایر بخش‌های موزه، سالن تاریخ جنگ را از دست ندهید که در آن اسناد و اطلاعات جالبی در معرض نمایش قرار گرفته است.

 

 

یادبود جنگ کره 2

 

 

نمایشگاهی در فضای باز موزه نیز به چشم می‌خورد که در آن سلاح‌ها و ادوات جنگی به نمایش درآمده‌اند. جالب است بدانید در این موزه برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان برنامه‌های آموزشی ارائه می‌شود و بازدیدکنندگان علاوه بر آن می‌توانند در رویدادهای فرهنگی مختلف مانند موسیقی نظامی، مراسم تشریفاتی، مسابقات و غیره شرکت کنند. . در سفر به سئول اگر به خرید و گشت و گذار در خیابان‌های قدیمی شهر علاقه دارید ما به شما خیابان میونگ دونگ را پیشنهاد می‌کنیم که در آن علاوه بر خرید خوشمزه‌ترین غذاهای کره را نیز می‌توانید میل کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است