یونیورسال استودیو سنگاپور

یونیورسال استودیو سنگاپور (Universal Studios Singapore) یکی از جدیدترین جاذبه‌های بی‌شمار این شهر برای گردشگران است. این شهربازی در سال 2010 افتتاح شده و 7 بخش موضوعی با تعداد بسیار زیادی نمایش‌ها و سواری‌های مختلف دارد که تمامشان به فیلم‌های مشهور این کمپانی فیلم‌سازی مرتبط هستند. این پارک بخشی از مجموعه تفریحی سنتوزا با ارزش 4.5 میلیارد دلار است.

یونیورسال استودیو 6 1

قدم زدن در بلوار هالیوود این حس را به شما منتقل می‌کند که به آمریکا رفته‌اید به جای این که در یک کشور گرمسیری آسیایی باشید؛ این بلوار بخش اصلی خرید در پارک است. بخش نیویورک مانند این شهر درست شده و در اینجا شما می‌توانید با ستارگان سینما مانند چارلی چاپلین و مرلین مونرو عکس‌های یادگاری بگیرید. به بخش علمی تخیلی رفته تا سوار یکی از بلندترین ترن‌هوایی‌های چرخنده دنیا شوید. در بخش مصر باستان شما با دو مجسمه غول‌پیکر محافظ معبد روبه‌رو خواهید شد. حال و هوای این بخش شما را به مصر باستان می‌برد. انتقام مومیایی یکی از سواری‌هایی است که بزرگترها باید در تور سنگاپور آن را امتحان کنند البته این سواری برای بچه‌ها آنچنان مناسب نیست.

یونیورسال استودیو سنگاپور

چرا یونیورسال استودیوی سنگاپور؟

  • بهترین پارک موضوعی و شهربازی آسیاست.
  • می توانید بازی های هیجانی و تفریحات آبی را در این شهربازی هیجان انگیز  همزمان امتحان کنید.
  • امکان تماشای اجراهای موزیکال و نمایش های عروسکی را دارید.
  • می توانید از نزدیک با شخصیت های کارتونی محبوب خود عکس یادگاری بگیرید.
  • می توانید جشن تولد و یا عروسی خود را در این مجموعه تفریحی برگزار کنید.
  • امکانات رفاهی یونیورسال استودیوی سنگاپور بسیار قابل توجه است.

یونیورسال سنگاپور

معرفی یونیورسال استودیوی سنگاپور

یونیورسال استودیوی سنگاپور، پارک موضوعی وسیع و جذابی است که عنوان بهترین شهربازی آسیا را از آن خود کرده و جزو برترین های دنیا نیز محسوب می شود. برای گردش در این مجموعه تفریحیِ 20 هکتاری، دست تان بسیار باز است و می توانید یک روز کامل را به گردش و بازی در یونیورسال استودیوی سنگاپور اختصاص بدهید. تفریحات این شهربازی آسیایی به 7 بخش تفریحی مختلف تقسیم می شوند که هر قسمت بر پایه فیلم ها و شخصیت های مشهور سینمایی ساخته شده اند. این بخش ها عبارت اند از:

  • هالیوود
  • نیویورک
  • شهر علمی تخیلی
  • مصر باستان
  • دنیای گمشده
  • شهر خیلی خیلی دور
  • جزیره ماداگاسکار

قسمت جالب توجه یونیورسال استودیوی سنگاپور آن است که در هر بخش با مجموعه ای از بازی های هیجان انگیز و با شکلی متفاوت رو به رو می شوید و همچنین رستوران ها و فروشگاه هایی مجزا خواهید دید. با ورود به هر بخش انگار به شهری جدید وارد شده اید و می توانید منتظر دنیایی از هیجان و سرگرمی جدید باشید. در این مجموعه تفریحی، شخصیت های معروف کارتون ها و فیلم ها پا به زندگی واقعی گذاشته اند و کودکان شما می توانند از نزدیک با آن ها ملاقات کنند. تماشای کنسرت ها و اجراهای خیابانی از دیگر تفریحات پرطرفدار هر بخش است که در اختیار تمام بازدیدکننده ها قرار دارد.

یونیورسال استودیو سنگاپور 1

از جمله بازی های منحصر به فرد یونیورسال استودیوی سنگاپور می توان به مرتفع ترین ترن هوایی دوقلوی دنیا اشاره کرد که بر اساس سریالی تخیلی به نام ناوبر فضایی گالاکتیکا ساخته شده است. همچنین قلعه سرزمین شرک و اجرای موزیکال غول ها از دیگر جاذبه های فراموش نشدنی این شهربازی هستند. خوب است بدانید در مجموع می توان بیش از 30 رستوران در گوشه و کنار این پارک موضوعی پیدا کرد و بیش از 20 فروشگاه و مغازه در یونیورسال استودیوی سنگاپور به چشم می خورد.

دانستنی هایی از یونیورسال استودیوی سنگاپور

1) یونیورسال استودیوی سنگاپور برای 5 سال متوالی (2013 تا 2017) از سوی سایت معتبر تریپ ادوایزر به عنوان بهترین شهربازی آسیا انتخاب شده است.

2) ساخت این بهترین پارک موضوعی آسیا از سال 2007 آغاز شد و در مجموع 3 سال به طول انجامید.

3) یونیورسال استودیو سنگاپور در سال 2010 به روی عموم گشایش یافت و تنها در طی 9 ماه، بیش از 2 میلیون بازدیدکننده داشت.

4) مجموعه تفریحی یونیورسال استودیوی سنگاپور متعلق به گروه جنتینگ، شرکتی مالزیایی است.

5) یونیورسال استودیو یکی از نخستین پارک های موضوعی در قاره آسیا است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است