عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت شبکه استانی هرمزگان

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت شبکه استانی هرمزگان

صدا و سيماي مركز خليج  فارس در نيمه دوم سال ۱۳۴۷ افتتاح شد. و با يك فرستنده تلويزيوني ۵۰ واتي كار خود را آغاز کرد.و ۵ ماه بعد در فروردين ماه سال ۱۳۴۸ با نصب يك فرستنده ی يك كيلو واتي ، فعاليت راديويي مركز خليج فارس نيز آغاز شد .

توليد و پخش راديو

راديوي مركز خليج فارس در آغاز كار ، روزانه ۷ ساعت برنامه پخش مي كرد.البته بعضی از برنامه ها توليد محلي بودند . پس از پيروزي انقلاب اسلامي صداي مركز خليج فارس تا مدتي توليد محلي نداشت .و به تقويت برنامه هاي شبكه سراسري مي پرداخت .و فقط اخبار استان و اطلاعيه ها در این واحد به طور مستمر تهيه و پخش می شد . از سال ۱۳۵۸رادیو مجددا توليدات محلي خود را شروع كرد .و در آن سال بيش از ۵۰ ساعت توليد محلي در كارنامه مركز ثبت شده است . پس از آن شاهد سير صعودي توليدات محلي رادیویی هستیم. به گونه ای که هم اکنون صدای مرکز خلیج فارس توان تولید سالانه بیش از ۳۶۰۰ ساعت برنامه در ساختارهای مختلف را دارد.

راه اندازي شبكه استاني صداي مركز خليج فارس،با پخش روزانه ۱۴ ساعت برنامه در هشتم مرداد سال۱۳۷۶ از مهم ترين دستاوردهاي مركز است . لازم به ذکر است در سالهای ۷۹ تا ۸۹ باتوجه به شرایط سازمانی و میزان تعهدات سالانه، پخش روزانه ی رادیو خلیج فارس بین ۱۴ تا ۱۸  ساعت متغیربوده است.

به منظورجذب و نگهداری مخاطبان استانی و باتوجه به استقبال مردم استان هرمزگان،از نیمه دوم سال ۹۱ پخش این شبکه به ۲۰ ساعت در شبانه روز افزایش یافت. روند افزایش ساعات پخش صدای خلیج فارس در طول سالهای بعد نیز سیر صعودی داشت و امروزه این شبکه روزانه ۲۳ ساعت برنامه پخش می کند.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

۳۳۳۳۸۱۱۱

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است