عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت انتشارات ارجمند

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت انتشارات ارجمند

انتشارات ارجمند در سال 1374 با هدف انتشار کتاب های علوم پزشکی و روان شناسی تأسیس شد. نسل جوان دانشگاهی ایران، ضرورت آگاهی از دانش روز را درک کرده و فارغ از سودای جاه طلبی مقام و مدرک، مشتاق بالندگی علمی است. از این رو انتشارات ارجمند پیوند با اندیشه‌های جهانی را سرلوحۀ تلاش‌های خود قرار داده است. با گسترش رشته‌های دانشگاهی در این دو حوزه، تهیۀ منابع درسی روزآمد با ترجمه‌های دقیق و رعایت دقیق مسائل فنی ضرورتی بود که هدف اصلی فعالیت های انتشارات ارجمند قرار گرفت. حاصل این فعالیت‌ها تولید حدود 1000 عنوان کتاب دانشگاهی در طول 20 سال است.
انتشارات ارجمند، نسل فردا و کتاب ارجمند هم اکنون از ناشران پیشتاز در حوزه‌های روان شناسی، مشاوره و پزشکی هستند و تلاش اصلی آنها معرفی روش‌های جدید درمانی در این حوزه‌ها است. موفقیت انتشارات ارجمند در نوآوری، حفظ کیفیت بالا در ترجمه و نشر مرهون همکاری اساتید و دانشجویان علاقه‌مند و دانش‌پرور از دانشگاه‌های سراسر کشور است. از اینرو انتشارات ارجمند همکاری گسترده‌ای با مراکز دانشگاهی سراسر کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه انتشار کتاب و برگزاری همایش‌ها دارد.
رعایت اخلاق نشر و احترام به حقوق مؤلف از ارکان اصلی انتشارات ارجمند است و در این راستا تلاش گسترده ای انجام داده تا کتاب‌های ترجمه را با عقد قرارداد رسمی با ناشران اصلی و رعایت حقوق مؤلف منتشر کند. نتیجۀ این اقدامات انتشار مشترک کتاب با همکاری مستقیم انتشارات Elsevier و عقد قراردادهای متعدد کپی رایت با انتشاراتی‌های:, Routledge,  Guilford, Wiley, Thompson, American Psychiatric Association, Elsevier  ,American Psychological Association , می‌باشد.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

88977002 9821 +

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است