عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت لوازم تحریر پارکر لطیفی

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت لوازم تحریر پارکر لطیفی

خرید نوشت افزار و توجه به کیفیت و اصالت آن در هر سنی، نشان دهنده ی وجوه با ارزشی از شخصیت انسان است و مبیّن جایگاه والای علم، دانش، فرهنگ و هنر در نزد وی می باشد. خریداری نوشت افزار و نگه داری از آن ها به نحو احسن، جزءِ علایق، و دلمشغولی های بسیاری از افراد است و چه بسا افرادی که با خرید انواع قلم ها و خودنویس های اصل و اعلا، به جمع آوری این اشیای با ارزش پرداخته و با داشتن کلکسیونی از  انواع مدل ها و انواع برندهای معتبر دنیا، احساسی بسیار متفاوت و دلنشین را تجربه می نمایند.

گروه پارکر لطیفی با ارائه ی برترین و معتبرترین برند های دنیا، و ارائه ی خدمات پس از فروش آن ها، این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده اند تا صاحب بهترین ها باشند و با خاطری آسوده درباره ی کیفیت و اصالت نوشت افزار مورد نظرشان، به خرید آن ها بپردازند.

گروه پارکر لطیفی به مدیریت جناب آقای اصغر لطیفی، مفتخر به ارائه ی اصیل ترین و معتبرترین برندهای دنیا، در عرصه ی نوشت افزار و انواع قلم و خودنویس می باشند. جناب آقای لطیفی از سال 1340 قدم در این راه نهادند و با عرضه ی انواع خودکار ها و خودنویس های برند پارکر، به مشتریان و علاقه مندان، و ارائه ی خدمات پس از فروش آن ها، یعنی تعمیرات انواع قلم و خودنویس پارکر، کار خود را آغاز نمودند، و از همان سال های اول فعالیتشان، مورد توجه و حمایت جامعه ی اهل قلم و اهل دانش و فرهنگِ آن زمان قرار گرفتند. به مرور زمان و با استقبال بی نظیر افراد از مجموعه های پارکر، ایشان فعالیت خود را گسترش داده و شروع بهحکاکی بر روی مجموعه های نفیس و با ارزش پارکر نمودند و از آن زمان تا به حال، مجموعه از زیباترین و به روز ترین محصولات پارکر را برای مشتریان خود فراهم آورده اند.

مساله ی بسیار مهم حفظ کیفیت و اصالت این مجموعه در کنار توسعه ی خدمات و محصولات آن، در گذر سال های طولانی است.

آقای اصغر لطیفی از معدود افرادیست که به سبب توزیع و فروش لوازم التحریر مرغوب خصوصا خودکار و خودنویس های مارکدار و مشهور مورد توجه کلکسیونر ها، هنردوستان و صاحبان سلیقه در رسته خود قرار دارد و با ارزش تر از همه حضور فرخ لطیفی وفرشید لطیفی است که با هدایت پدر قدم در این راه گذاشته و با تلاشی مضاعف به عرضه این محصولات پرداخته اند.

امیدواریم بتوانیم در همه ایام با آنچه که شایسته سلیقه زیبای ایرانیست و با متنوع ترین و زیباترین محصولات در خدمت هموطنان عزیزمان باشیم.

امروزه محصولات و خدمات این مجموعه، تنها محدود به برند پارکر نبوده و نوشت افزار بسیار با کیفیت و متنوعی، از برندهای شناخته شده ی دنیا، در این فروشگاه عرضه می شوند. از میان برندهای مختلفی که در فروشگاه لطیفی به مشتریان ارائه می شوند، می توان به برندهای، پارکر ( Parker )، مونبلان (MontBlanc  )، شیفر(  Sheaffer)، لامی ( Lamy )، پلیکان( Pelikan )، واترمن ( Waterman) و بسیاری برندهای شناخته شده ی دیگر اشاره کرد که محصول کشورهای مختلف دنیا هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

-66702832 9821 +

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است