عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت ورزش11

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت ورزش11

پایگاه تخصصی فوتبال

پایگاه تخصصی فوتبال ایران و جهان ( وب سایت ورزش 11) به منظور گردآوری ، اطلاع‌رسانی کامل، دقیق و لحظه به لحظه آخرین اخبار و اطلاعات دنیای فوتبال ایران و جهان در فضای مجازی شامل ( مرکز خبر- نتایج زنده – لیگ‌ها – باشگاه‌ها – بازیکنان – تیم‌های ملی – استادیوم‌ها – تورنمنت‌ها – عکس – ویدئو – مقالات و ... ) در بخش فارسی در سال 1391 دایر گردید . با تلاش شبانه روزی کارکنان این وب سایت بخش بین‌الملل این وب سایت نیز در نیمه دوم سال 1393 راه‌اندازی شد.
هدف این پایگاه ارائه جامع‌ترین مسائل مربوط به دنیای فوتبال با بالاترین کیفیت ممکن به شما کاربران گرامی می‌باشد.
شما کاربران گرامی به جهت دسترسی و استفاده از این سایت بایستی شرایط و الزامات و قوانین اشاره شده در ذیل را دقیقا رعایت نمایید . شما با ورود به این سایت و مرور سایت، بدون هیچگونه محدودیت و شرطی "شرایط و الزامات" را پذیرفته و اقرار مینمایید که هرگونه توافق دیگرى بین شما و سایت ورزش11 در این زمینه ملغى و بی اثر خواهد بود. در صورت عدم موافقت با "شرایط والزامات" لازم است بلافاصله استفاده از این سایت را متوقف نمایید.
وب‌سایت ورزش11 ، تلاش دارد تا طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران ، قوانین حاکم بر جرایم اینترنتی و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیک فعالیت ‌نماید و کاربران محترم ، موظفند هیچ‌گونه مطالب سیاسی و یا مغایر با شؤونات اخلاقی و مذهبی کشور ایران را در این وب‌سایت قرار ندهند. در صورت اثبات این امر، مسئولیت مستقیم با آن کاربر بوده و تبعات این موضوع نیز بر عهده‌ی خود ایشان خواهد بود.
با توجه به اینکه دقت و تلاش زیادی در جهت تهیه و ممیزی اطلاعات و اخبار گردآوری شده در سایت ورزش11 اعمال شده و تا حد امکان منابع اخبار و اطلاعات درج شده در سایت مشخص و عنوان شده است ، لذا به هیچ وجه نمی توان دقت و صحت آنها را تضمین و یا ادعا نمو‌د. بنابراین سایت ورزش11 هیچ‌گونه تعهد و یا مسئولیتى در قبال ارجاع به اطلاعات گردآوری شده از سایت‌ها ، اشخاص ، شرکت‌ها و ... را به عهده نمی‌گیرد.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

96998888

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است