آمار ضعیف عقیل اعتمادی مقابل آژاکس

عقیل اعتمادی هلند

 

عقیل اعتمادی، دروازه‌بان ایرانی باشگاه آلمره‌سیتی در لیگ یک هلند، روز سختی را مقابل تیم دوم آژاکس سپری کرد و در نهایت 8 گل خورد. اعتمادی که نیم‌فصل اول عضو باشگاه گرافشاپ در لیگ برتر هلند- اردی‌ویژه – بود، 3 بار در ترکیب این تیم بازی کرد و 224 دقیقه در زمین بود. یکی از این بازی‌ها مقابل تیم اصلی آژاکس در تاریخ 16 دسامبر 2018 بود. جایی که اعتمادی درون دروازه‌ی گرافشاپ ایستاد و 8 بار دروازه‌اش مقابل ستاره‌های آژاکس باز شد.

این دیدار در چارچوب هفته‌ی شانزدهم لیگ برتر هلند برگزار شد و البته بهترین بهانه برای قطع همکاری گرافشاپ با عقیل اعتمادی بود. دروازه‌بانی با سابقه‌ی بازی برای تراکتور سازی و نفت‌آبادان در لیگ برتر ایران. اعتمادی یکی دو روز قبل همراه با آلمره‌سیتی مقابل تیم دوم آژاکس قرار گرفت و مثل چند ماه قبل 8 گل دریافت کرد.

این بازی از هفته‌ی سی و هشتم لیگ یک هلند برگزار شد و تیم دوم آژاکس موفق شد حریف خود را با نتیجه‌ی 8 بر صفر از پیش رو بردارد. 8 گلی در دقایق 20 تا 90 به ثمر رسید. اعتمادی از وقتی پیراهن آلمره‌سیتی را پوشیده، 18 بار در ترکیب این تیم قرار گرفته و 1620 دقیقه در زمین بوده. او که پیش از این عملکرد خوبی در ترکیب آلمره‌سیتی داشت، 8 بار مقابل بازیکنان آژاکس‌ب مغلوب شد تا موقعیتش در این تیم به خطر بیفتد.

آلمره‌سیتی از 38 بازی 62 امتیاز به‌دست آورد و در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی ایستاد. این تیم که به جمع تیم‌های صعودکننده به پلی‌اف رسیده امیدوار است بتواند مجوز حضور در اردی‌ویژه را کسب کند و فصل بعد یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر هلند باشد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است