آموزش چند فرهنگ گرایی در مدارس جمهوری آذربایجان

جمهوری آذربایجان

رای مقابله با روند احیای تشیع در جمهوری آذربایجان، کتاب آموزش «چند فرهنگ گرایی» به کتب درسی مدارس جمهوری آذربایجان افزوده خواهد شد.

کمیته دولتی امور گروه های دینی جمهوری آذربایجان در پاسخ به سوالات مطرح شده در باره امکان آموزش مطالب دینی در مدارس جمهوری آذربایجان اعلام کرد: از سال آینده کتاب «درآمدی بر چند فرهنگ گرایی» به عنوان یکی از کتب درسی به دانش آموزان مدارس جمهوری آذربایجان تدریس خواهد شد.
این کتاب را اداره «امور اقوام و ادیان و چند فرهنگ گرایی» ریاست جمهوری، «مرکز بین المللی چند فرهنگ گرایی باکو» و «کمیته دولتی امور گروه های دینی» تدوین کرده اند.
کمیته دولتی امور گروه های دینی جمهوری آذربایجان افزوده است: کتاب آموزش چند فرهنگ گرایی که برای مدارس این کشور تدوین شده است از دو بخش «چند فرهنگ گرایی» و «ادیان و ساختار دینی و ارزش های ملی – معنوی» تشکیل شده است و به دانش آموزان درباره تمامی ادیان و بخصوص دین اسلام آموزش داده خواهد شد.
کمیته دولتی امور گروه های دینی جمهوری آذربایجان افزوده است در کتاب درسی «دانش زندگی» نیز به دانش آموزان درباره ادیان آموزش داده می شود و در نظر است در این کتاب نیز مطالب مربوط به دین افزایش یابد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است