اردوی یاران پورعلی‌گنجی در اسپانیا

العربی در اسپانیا

به پیشنهاد کادر فنی باشگاه العربی برگزاری اردوی تابستانی در اسپانیا قطعی شده و یاران پورعلی‌گنجی تمرینات فصل جدید را در غرب اروپا آغاز می‌کنند.

در همین حال فهرست بازیکنان مورد نظر کادر فنی العربی به این باشگاه اعلام شده که بر این اساس پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی تنها خارجی باقی مانده در باشگاه محسوب می‌شود. مسئولان العربی با ارون گورناسون، بازیکن ایسلندی باشگاه کاردیف به توافق رسیده‌اند و به دنبال جذب یک مهاجم نوک و  یک هافبک بازیساز دیگر نیز هستند.

باشگاه ورزشی العربی یک باشگاه ورزشی در شهر دوحه و در کشور قطر می‌باشد که تیم فوتبال آن درلیگ ستارگان فوتبال قطر بازی می‌کند.

این باشگاه در سال ۱۹۵۲ میلادی با نام «التحریر» تأسیس شده‌است. این تیم ۷ بار به مقام قهرمانی در لیگ ستارگان قطر رسیده‌است.

العربی ۸ مقام قهرمانی در جام امیر قطر، ۶ مقام قهرمانی در جام شیخ جاسم قطر و ۱ قهرمانی در جام ولیعهد قطر را در کارنامهٔ خود دارد.

این باشگاه در سال ۱۹۹۵ با شکست مقابل تای‌فارمرز بانک تایلند به مقام نایب قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا  رسید.

مرتضی پورعلی‌گنجی (زاده ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ – بابل) بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون در پست مدافع میانی برای العربی قطر بازی می‌کند. او پس از بازی در رده‌های سنی ایران، پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، در اردوهای آمادگی پیش از این تورنمنت برای نخستین بار توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در فهرست پایانی تیم‌ملی برای حضور در این رقابت‌ها هم حضور داشت. و نخستین بازی ملی‌اش را در بازی دوستانه پیش از تورنمنت، در برابر عراق انجام داد. درخشش در این بازی موجب شد تا کی‌روش در همه بازی‌های این تورنمنت به او بازی دهد. در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، او در فهرست تیم منتخب مرحله گروهی این مسابقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات جا گرفت

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است