افزایش مرگ ناشی از نارسایی قلبی در بین جوانان آمریکایی

نارسایی قلبی آمریکا

 

طبق گزارش محققان دانشگاه نورث وسترن آمریکا، علیرغم پیشرفت‌های قابل توجه در زمینه درمان‌های پزشکی و جراحی برای بیماران مبتلا به نارسایی قلبی در طول دهه گذشته، نرخ مرگ ناشی از این مشکل از سال ۲۰۱۲ در حال افزایش است.

«سادیا خان»، عضو تیم تحقیق، در این باره می‌گوید: «اکنون موفقیت سه دهه گذشته در بهبود نرخ مرگ ناشی از نارسایی قلبی در حال برعکس شدن است و این روند احتمالاً ناشی از اپیدمی چاقی و دیابت است.»

وی در ادامه می‌افزاید: «ما در این مطالعه بر بیماران مبتلا به نارسایی قلبی تمرکز کردیم، چراکه بالاترین میزان نرخ مرگ مرتبط با مرگ‌های قلبی-عروقی است.»

به گفته خان، «طبق برآوردها حدود ۶ میلیون آمریکایی مبتلا به نارسایی قلبی هستند.»

نارسایی قلبی زمانی روی می‌دهد که ماهیچه‌های قلب به خوبی عمل نمی‌کنند.

به گفته محققان، برای مقابله با این روند مختل کننده، ما باید بر بهبود کنترل فاکتورهای پرخطر نظیر فشارخون، کلسترول و دیابت تمرکز نمائیم.

خان در ادامه می‌افزاید: «سبک زندگی سالم در راستای داشتن شاخص توده بدنی نرمال و همچنین حضور در فعالیت‌های فیزیکی و داشتن رژیم غذایی سالم و متعادل نیز می‌تواند از بدن در مقابل نارسایی قلبی محافظت نماید.»

ایالات متحده آمریکا (ایالات متحده)، (U.S.) یا آمریکا یک جمهوری فدرال متشکل از ۵۰ ایالت، یک منطقه فدرال، پنج سرزمین خودمختار ومجموعه‌ای از جزایر پراکنده است که مجموعاً دارای مساحتی معادل ۹/۸ میلیون کیلومتر مربع (۳/۸ میلیون مایل مربع) و جمعیتی برابر ۳۲۵ میلیون نفر می‌باشد. آمریکا چهارمین کشور دنیا از لحاظ وسعت و سومین کشور دنیا از لحاظ جمعیت می‌باشد. پایتخت آمریکا واشینگتن، دی.سی. و پرجمعیت‌ترین شهر آن نیویورک می‌باشد. چهل و هشت ایالت آمریکا و منطقه فدرال پایتخت در سرزمین اصلی ایالات متحده آمریکا واقع در آمریکای شمالی بین کانادا و مکزیک قرار دارند. ایالت آلاسکا در گوشه شمال غربی آمریکای شمالی بین کانادا از شرق و تنگه برینگ و روسیه از غرب جای گرفته‌است. ایالت هاوایی که به صورت مجمع‌الجزایری می‌باشد، در میانه اقیانوس آرام واقع شده‌است.قلمروهای ایالات متحده آمریکا که در دریای کارائیب و اقیانوس آرام پراکنده هستند، نه منطقه زمانی را شامل می‌شوند. جغرافیا، آب و هوا و حیات وحش فوق‌العاده متنوع و گوناگون آمریکا، این کشور را در زمره ۱۷ کشور دارای تنوع زیستی فراوان قرار داده‌است.

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است