بیهوش شدن خلبان استرالیایی در حین پرواز

بیهوشی خلبان استرالیایی 2

مرکز حفاظت حمل و نقل هوایی استرالیا تحقیقاتی را در این خصوص صورت داد. در پی این تحقیقات مشخص شد که این خلبان این پرواز بیش از یک شبانه روز قبل از پرواز نخوابیده و صبح پرواز نیز تنها یک شکلات و یک بطری نوشیدنی انرژی زا به عنوان صبحانه خورده است.

در ارتفاع ۵٫۵ هزار فوتی، این خلبان درد شدیدی در ناحیه سر خود احساس می کند و پس از آن سیستم اتوماتیک کنترل هواپیما را فعال کرده و بیهوش می شود و حدود یک ساعت در حالت بیهوشی پرواز کرد.

سرویس کنترل ترافیک هواپیما بارها تلاش کرند به خلبان پرواز ارتباط برقرار کنند که موفق نشدند، اما در نهایت خلبان به هوش آمد هواپیما را فرود آورد.

درباره علت این حادثه و به هوش آمدن خلبان و اینکه چگونه هواپیما را سالم به زمین نشاند، توضیحاتی ارائه نشده است.

شایان ذکر است که سال گذشته نیز در استرالیا، یک خلبان در حین پرواز به خواب رفت و ۵۰ کیلومتر پس از رد شدن  از مقصد هواپیما از خواب بیدار شد.

کانتاس شرکت هواپیمایی حامل پرچم استرالیایی است، که به عنوان بزرگ‌ترین خطوط هواپیمایی استرالیا به حساب می‌آید.

شرکت کانتاس در سال ۱۹۲۰ تأسیس شد و عملیات رسمی خود را از ماه مارس ۱۹۲۱ آغاز نمود. این شرکت هم‌اکنون پس از خطوط هواپیماییکی‌ال‌ ام و اویانکا، سومین شرکت قدیمی و فعال هواپیمایی جهان به‌شمار می‌آید.

دفتر مرکزی و مرکز عملیاتی شرکت کانتاس در فرودگاه سیدنی مستقر می‌باشد. بخشی از سهام شرکت هواپیمایی کانتاس در بازار بورس اوراق بهادار استرالیا مبادله می‌شود

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است