حمایت آلن شیرر از علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش برایتون
علیرضا جهانبخش برایتون

در جریان دیدار نیمه‌ نهایی جام حذفی فوتبال انگلستان بین برایتون و منچستر سیتی درگیری رخ داد که در روزهای اخیر سوژه رسانه‌های ورزشی ایران و انگلستان بوده است. علیرضا جهانبخش، لژیونر ایرانی برایتون با کایل واکر مدافع راست تیم ملی انگلستان درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرد که این صحنه حرف و حدیث‌های فراوانی راجع به عمدی بودن خطای جهانبخش یا رفتار نامناسب واکر به میان آورد.

اما آلن شیرر، برترین گل‌زن تاریخ لیگ برتر و اسطوره فوتبال انگلستان در شبکه تلویزیونی کشورش به حمایت از جهانبخش پرداخت و گفت:” عمدی در خطای جهانبخش  نبود و رفتار واکر در این صحنه درست نبود. واکر شانس آورد در این لحظه از کارت قرمز داور گریخت.”

جهانبخش در فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ به عنوان دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند برگزیده شد. در سال ۲۰۱۵، او به عنوان برترین بازیکن دستهٔ اول لیگ هلند در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ برگزیده شد. همچنین او در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۷ با ۲۱ گل زده آقای گل  لیگ هلند شد و به عنوان نخستین بازیکن ایرانی لقب گرفت که در اروپا آقای گل می‌شود. در فصل ۲۰۱۸ -۲۰۱۹ جهانبخش به باشگاه برایتون درلیگ برتر انگلستان منتقل شد. این انتقال رکورد گرانترین بازیکن تاریخ برایتون و رکورد گرانترین فوتبالیست ایرانی را شکست.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است