خدمات رایگان ترکیش ایرلانیز ترکیه برای مسافران بین المللی

ترکیش ایرلانیز ترکیه

 

مسافران بین‌المللی ترکیش ایرلانیز ترکیه با استفاده از خدمات رایگان تور داخل شهری این شرکت امکان بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استانبول را دارند.

مسافران بین المللی که در طول پروازهای غیرمستقیم در استانبول 6 الی 24 ساعت توقف خواهند کرد، می توانند به جای انتظار در بخش ترانزیت فرودگاه بین المللی استانبول به میز استانبول تور (Touristanbul) مراجه کرده و برای شرکت در تورهای رایگان شهری ثبت نام کنند.

هواپیمایی ترکیه، ترکیش ایرلاینز شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه است که در سال ۱۹۳۳ به دستورمصطفی کمال آتاتورک تأسیس شد و در حال حاضر روزانه به ۳۰۰ مقصد، در اروپا، آسیا، آفریقا و ایالات متحده آمریکا پروازهای مستقیم دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۴ بیش از ۵۴٫۷ میلیون مسافر را جابجا کرده‌است.

دفتر مرکزی شرکت ترکیش ایرلاینز در شهر استانبول قرار دارد و فرودگاه بین‌المللی آتاترک و فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن، قطب‌های این شرکت هواپیمایی به‌شمار می‌آیند. در سال ۲۰۱۶ سایت معتبر worldairlineawards که رده‌بندی‌های شرکت‌های هوایی در جهان را انجام می‌دهد، شرکت هوایی ترکیش ایرلاینز را به عنوان هفتمین خط هوایی برتر سال انتخاب کرد. ترکیش ایرلاینز هم‌اکنون ۳۳۳ هواپیمای عملیاتی دارد و حدود ۱۸۰ فروند هواپیمای دیگر نیز در دست سفارش دارد. این شرکت به تازگی قرارداد خرید ۴۰ فروند بوئینگ ۷۸۷-۹ به ارزش ۱۱ میلیارد دلار را با بوئینگ به امضاء رسانده است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است