دانشگاه‌های امارات در لیست برترین ها آسیا

دانشگاه های امارات

طبق رده بندی آموزش عالی دانشگاه های آسیایی تایمز، دانشگاه خلیفه، چهار رتبه ارتقاء سطح داشته و به جایگاه 28 آسیا رسیده است. رتبه دانشگاه امارات نیز از 71 به 49 تغییر یافته است. دانشگاه آمریکایی شارجه و دانشگاه شارجه نیز در میان 250 دانشگاه برتر منطقه اند.

دانشگاه خلیفه دانشگاهی است مستقل و غیر انتفاعی که در سال 2007 به عنوان بخشی از یک طرح دولتی افتتاح شد.این دانشگاه با استفاده از سیستم آمریکایی اداره می شود. در حال حاضر, دانشگاه خلیفه  بیش از 1300 دانشجوی مشغول به تحصیل در چندین رشته مهندسی تخصصی را داراست.

دانشگاه آمریکایی شارجه  دانشگاهی آمریکایی است که در سال ۱۹۹۷ میلادی در شهر شارجه در امارات متحده عربی تأسیس شد. این دانشگاه ۵۱۸۰ دانشجو، و دروس دانشگاهی در این دانشگاه به زبان‌های انگلیسی تدریس می‌شوند.  این دانشگاه خصوصی و غیردولتی است و بر اساس استانداردهای آموزش عالی آمریکا فعالیت می‌کند و تحت مجوز وزارت علوم و آموزش عالی ایالت دلور آمریکا و همچنین وزارت علوم و آموزش عالی و پژوهش امارات متحده عرب می‌باشد. کلی مدارک کارشناسی که در دانشکده فنی مهندسی این دانشگاه ارائه می‌گردد از طریق مرکز ABET آمریکا مورد تأیید است.

دانشگاه شارجه دوبی مؤسسه‌ای غیر دولتی و مستقل به سبک امریکائی می‌باشد. تأسیس این محل در سال1997 صورت پذیرفته و در 20 رشته تحصیلی به دانشجویان خود مدرک تحصیلی اعطا می‌نماید و مورد تأئید وزارت علوم و تحقیقات فن‌آوری ایران می‌باشد.
این دانشگاه قرارداد همکاری گسترده‌ای با دانشگاه امریکائی (AUS) در واشنگتن دی‌سی (Washington D.C) جهت تأمین کادر آموزشی دارد. همچنین دانشگاه AUS واشنگتن کلیه دروس ارائه‌شده توسط دانشگاه امریکائی شارجه را به رسمیت می‌شناسد و بدینوسیله انتقال واحدهای درسی (دانشجویان ممتاز) امکان‌پذیر می‌گردد. این قرارداد شامل انتقال واحدهای دانشجو و دانشکده نیز می‌باشد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است