دسترسی به پلیس دوبی تنها با فشار یک دکمه

دسترسی پلیس امارات

پلیس دوبی اکنون درحال آزمایش دستگاه هوشمندی است که تنها با فشار یک دکمه، افراد را به اتاق عملیات پلیس متصل می کند. این برنامه با عنوان SPS Express، فناوری جدیدی دارای یک دکل مخابراتی اختصاصی است که در حال حاضر در منطقه الرقه دوبی نصب شده است.

مدیر مرکز پلیس المراقبت، گفت که پس از گذراندن تمام آزمایشات، SPS Express در سراسر امارات در فرودگاه ها، پارک ها، خیابانها و مکان های کلیدی نصب خواهد شد تا به برقراری ارتباط عمومی با افسران پلیس دوبی در موارد اضطراری کمک کند. این فناوری همچنین دارای دوربین HD CMOS دید در شب، ضبط صدا و تصویر و ویدئو، زنگ هشدار، که حالتهای مختلف اتصال به وسیله 4G LTE و Wi-Fi را ساپورت خواهد کرد.

نیروی پلیس دوبی در ۱ ژوئن ۱۹۵۶ در ناییف  با تنها ۲۹ نفر تاسیس شد. تعداد نیروها به تدریج افزایش پیدا کرد و در سال ۱۹۶۰ به ۱۰۵ نفر رسید و در ۱۹۶۷ به ۴۳۰ نفر افزایش یافت. در سال ۱۹۷۳ مرکز نیروهای پلیس به التور در خیابان الاتحاد، تغییر مکان داد. در حال حاضر این نیروها به مکان بازسازی شده دیره بازگشته اند.
نیروی پلیس دوبی همواره تلاش می کند که از مترقی ترین نیروهای پلیس عربی باشند . تحصیلات عالیه از اهداف شخصی این نیروها می باشد. این نیرو در ابتدا از تکنیک های اجرای قانون جدیدی استفاده کرد، مثل اثر انگشت الکترونیکی و آزمایشDNA. هم چنین این نیرو جزو اولین گروه هایی بود که از سیستمGPS برای مکان یابی خودروهای مسروقه استفاده کرد. به علاوه، این نیرو برای اولین بار گروه حقوق انسانی و اتحادیه برنامه ریزی پلیس را ایجاد کرد.
ساخت مرکز فرماندهی جدید پلیس دوبی در دیره طراحی شد. این مکان با در نظر گرفتن ملاحظاتی طراحی شد.هم چنین دسترسی آسان افسران و اعضا از اولویت های ساخت به حساب آمد. هدف طرح جدید پراکنده کردن دپارتمان ها در مکان های مختلف بود. ساختمان به گونه ای ساخته شد که در مرکز باشد و ورودی های فراوانی داشته باشد و بگونه ای ساخته شد که با معماری ساختمان های اطراف دبی هم خوانی داشته باشد. نیروی پلیس دوبی این ساختمان را” شاخص در ساخت و ساز” توصیف کرده است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است