دعوای مسافر با کارمند شرکت هواپیمایی در فرودگاه استانبول

دعوا فرودگاه استانبول

دعوای یک مسافر با کارمند شرکت هواپیمایی در فرودگاه استانبول جنجال آفرید .مسافری در فرودگاه استانبول، کارمند شرکت هواپیمایی را پس از اطلاع از تأخیر چند دقیقه‌ای به باد توهین می‌گیرد و در مقابل کارمند سکوت و صبر و تحمل را برگزید . ‏عده‌ای نیز تلفن به دست و نظاره‌گر و تعدادی دیگر معترض به مسافر فحاش. این ویدیو بعد از چند دقیقه در شبکه‌های اجتماعی منتشر و داغ شد. کارمند مورد توهین قرار گرفته از شکایت امتناع کرده اما وکلای بسیاری برای قبول وکالت رایگان اعلام آمادگی کرده‌اند.
‏شرکت هواپیمایی بلیت برگشت مسافر فحاش را ابطال نموده و اعلام کرده در حمایت از کارمندش هرگز برای این شخص بلیتی نخواهد فروخت. ‏شرکت هواپیمایی در بیانیه‌ای اعلام کرده پیگیری‌های حقوقی لازم برای استیفای حقوق کارمند خود خواهد کرد و از طرفی دیگر دادستانی ⁧ استانبول ⁩ برای بررسی موضوع پرونده تحقیقاتی تشکیل داده است.
‏پیام‌های ابراز همدردی با کارمند به داغ‌ترین موضوع شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

.فرودگاه جدید استانبول به خاطر طراحی برج کنترل ترافیک هوایی و ساختمان فنی خود نخستین جایزه خود را در مسابقه سال 2015 معماری بین المللی شیکاگو که توسط موزه معماری و طراحی شیکاگو با همکاری مرکز اروپایی معماری ، هنر ، طراحی و مطالعات شهری برگزار گردید ، دریافت نمود. فرودگاه آتاتورک برای پروازهای مسافری برنامه ریزی شده در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۱۹ در ساعت ۲ بسته شد. و تمام پروازهای مسافری برنامه ریزی شده در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۱۹ در ساعت ۱۴:۰۰ به فرودگاه استانبول منتقل شد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است