رسیدگی به تقاضای پناهندگی در هلند طولانی تر می شود

تقاضای پناهندگی هلند

بنا بر اعلام وبسایت اداره مهاجرت هلند وکلای پناهجویان نامه ای دریافت خواهند کرد که در آن شرح داده شده که باید زمان طولانی تری منتظر بررسی پرونده باشند دلیل این موضوع کمبود پرسنل اداره مهاجرت ذکر شده است.

پناهندگی در هلند که جمعیت آن ۱۶۹۸۰۰۰۰ نفر می‌باشد.  مورد علاقه میلیون‌ها پناه‌جو در سراسر جهان است. هلند عضو اتحادیه اروپا و یکی از کشورهای توسعه‌یافته در قاره سبز است که پناهنده می‌پذیرد. به‌رغم سختگیری هلند در این امر، این کشور به همراه بلژیک بیشترین پناه‌جو را در سال می‌پذیرند. در کشور هلند اداره مهاجرت با عنوان اختصاری IND مرجع رسیدگی به درخواست پناهندگی متقاضیان می‌باشد که بخشی از وزارت دادگستری و امنیت ملی بوده و تمامی درخواستهای مربوط به پناهندگی، تشکیل خانواده، ویزا و سایر اجازه‌های اقامت را مورد بررسی قرار می‌دهد.؛  بنابراین افراد متقاضی پناهندگی پس از معرفی خود به پلیس به‌عنوان پناه‌جو به مرکز ثبت‌نام این اداره در شهر ترآپل معرفی می‌گردند. سپس مراحل شناسایی و ثبت‌نام آغازشده و متقاضی پناهندگی به مرکز پذیرش انتقال داده‌شده و تقاضای پناهندگی او رسیدگی می‌شود.

شمار ایرانیان مقیم هلند، بر پایه داده‌های مرکز آمار هلند (سی.بی. اس) بیش از سی و یک هزار نفر است. بیشتر تعداد ایرانیان هلند در پایتخت، آمستردام، ساکن هستند. اکثر ایرانیان ساکن هلند از اواخر سال‌های دهه ۱۹۸۰ تا اواسط سال‌های دهه ۱۹۹۰ به‌عنوان مهاجر وارد کشور هلند شده‌اند.آی.ان. دی اداره مهاجرت هلند طی گزارش‌های خود که اکتبر ۲۰۱۱ بازبینی‌شده از ایرانیان به‌عنوان یکی از موفق‌ترین گروه‌های پناهنده نام‌برده است

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است