فستیوال جاز استانبول 2019

فستیوال جاز استانبول

 

فستیوال جاز استانبول برترین و مشهورترین فستیوال در ترکیه به‌شمار می‎آید که از سال 1994 در هرساله اواسط جولای  برپا می‌شود. این فستیوال برخلاف نامش فقط میزبان فستیوال موسیقی جاز نیست و موسیقی‌های بین المللی مختلفی از جمله راک، پاپ، لوز و.. نیز همراه آن است که جذابیت‌های خاصی را در تور استانبول برای گردشگرانی که به این شهر سفر کرده‌اند ایجاد می‌کند.

فستیوال بین المللی جاز شامل جازهای کلاسیک و مدرن، جاز لاتین و جاز نوردیک، کارهای ترکیبی از موسیقی الکترونیک و جاز و سایر گروهای موسقی همانند راک، پاپ، رگی و… را در دل خود دارد. با توجه به تنوع گروهای موسیقی مختلف، فستیوال جاز فرصت ایده‌الی را برای کشف علاقه‌مندان به حوزه‌ی موسیقی فراهم کرده است و بسیاری از افراد نام آشنای موسیقی جهان با حضور در این جشنوراه خود را به دنیا موسیقی معرفی کرده‌اند. جالب است بدانید، این جسنواره از مکان‌های تاریخی و بافت سنتی شهر عبور می‌کند و مخاطبین بیش‌تری را به خود جذب می‌کند.

تمامی این عوامل منجر شده استانبول به قطب موسیقی جهان تبدیل شود و در علاوه بر کمک به حوزه موسیقی در صنعت گردشگری نیز تاثیر مثبتی داشته باشد، به‌طوری که هرساله بیش از 5000 نفر از سرتاسر دنیا خود را به محل برگذاری می‌کشانند. هدف اصلی برگزاری جشنواره جاز استانبولمعرفی فرهنگ موسیقی ترکی به جهان است که تاکنون در این امر موفق بوده است. پیشنهاد می‌شود اگر علاقه‌مند به موسیقی هستید، فستیوال جاز استانبول را از دست ندهید.

زمان : Jun 29 – Jul 18, 2019

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است