فستیوال خرید استانبول 2019

فستیوال خرید استانبول 1

 

یکی از مهم ترین فستیوال های ترکیه ، فستیوال خرید استانبول است  . از سال 2011 ، جشنواره خرید استانبول به سنتی سالانه در این شهر مبدل شده است . این جشنواره خرید در استانبول تا حالا 7 بار در تاریخ 7 تا 29 ژوئن (17 خرداد تا 8 تیر) برگزار شده است و برنامه ریزی شده تا در سال 2019 از 8 تا 24 ژوئن (18 خرداد تا 3 تیر) در دو هفته برگزار شود . در این جشنواره ، برای غذا و ترانسفر گردشگران همه دست بکار می شوند و استانبول سعی می کند در این فستیوال ، بهترین فرصت ها را برای خرید و سرگرمی را برای توریستها ایجاد کند . به عبارتی خرید شامل برنامه های فرهنگی و تفریحی نیز می باشد که البته بزرگترین جاذبه آن برای شرکت کنندگان تخفیف های بی نظیری است که مراکز خرید استانبول در این ایام ارائه می دهند.

مراسم افتتاحیه جشنواره خرید استانبول 2019 بسیار باشکوه و با سرگرمی های کم نظیر در منطقه اورتاکوی استانبول برپا می شود .  فستیوال خرید استانبول از سال 2014 به خیابانها نیز کشیده شد و چهره شهر را به کلی تغییر داد. شاید بتوان گفت هدف از برگزاری این فستیوال تبدیل استانبول به اولین مقصد گردشگری دنیا است . در ایام فستیوال استانبول ، فروشگاه ها اغلب تا دیروقت و برخی 24 ساعته باز هستند . این فستیوال پشتیبان هایی همچون : وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه ، هواپیمایی ترکیش ، شهرداری استانبول ، اتاق بازرگانی استانبول  و … دارد .

جشنواره برنامه ریزی دقیقی دارد و تاریخ فستیوال خرید استانبول از قبل مشخص می شود و در روزهای خاص، حراجهای ویژه ای دارد که خرید از آنها واقعا به صرفه ست .  در این برنامه در یک روز خاص شلوار جین ، روز دیگر دکوراسیون منزل ، روز های بعد فناوری های روز دنیا ، کیف و کفش و لوازم آرایشی بهداشتی و … ارائه می شود . همچنین در 14 و 15 ژوئن سال 2014 یک نمایش بزرگ مد در خیابان عثمان بی برپا شد که در کنار آن اجرای برنامه زنده موسیقی و مسابقات جذاب و جشن های متنوع ، همه را هیجان زده کرد. در جشنواره خرید استانبول 2019، گردشگران فرصت تفریح و سرگرمی و خرید را همزمان خواهند داشت و از مزایای خرید در یک فصل حراج بهره مند میشوند . شرکت در قرعه کشی های غافلگیرکننده با هدایای شگفت انگیز ، کنسرت ها ، مسابقات و نمایشگاه های اختصاصی مد و لباس مسلما تور استانبول ویژه جشنواره خرید را برایتان جذاب تر می کند .

بهترین مراکز خرید استانبول در مناطق تکسیم ، فاتح ، باکرکوی ، بهاریه قرار دارند . مراکز خرید بزرگ و مناطق تجاری شهر مثل بازار بزرگ ، بازار ادویه و … در این ایام جشنواره رنگ و بوی بسیار متفاوتی و جذابی به خود می گیرند . هایپر مارکت هایی چون میگروس ، تانساس و کارفور و … نیز در این ایام تخفیف های بسیار مناسبی ارائه می دهند . فروشگاه هایی نظیر طلا فروشی ، ساعت فروشی ، عطر فروشی ، عتیقه فروشی ، صنایع دستی ، الکترونیکی و … نیز بین 30 تا 50 درصد تخفیف در این ایام ارائه می کنند . مراکز خرید در ایام جشنواره خرید استانبول 2019 جوایزی به قید قرعه به خریداران هدیه می دهند . بعضی فروشگاهها نیز تخفیف های بیشتری را در ساعات پایانی روز (8 شب به بعد) ارائه می دهند . در نهایت 120 مرکز خرید استانبول با تخفیف عالی در انتظار خریداران می باشند .

بزرگترین مزیت خرید در جشنواره خرید استانبول 2019 ، معاف از مالیات بودن اجناس در این ایام است ( حتی برای افراد بومی و ساکن ترکیه) که خود تخفیف خوبی محسوب می شود .

لینک سایت فستیوال خرید استانبول : istshopfest.com

زمان:   2019 از 8 تا 24 ژوئن (18 خرداد تا 3 تیر)

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است