فستیوال طراحی لندن 2019

فستیوال طراحی لندن

فستیواال طراحی لندن از ۲۳ الی ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ در شهر لندن کشور انگلستان برگزار می گردد. فستیوال طراحی لندن یکی از مهم ترین رویداد های جهانی سالیانه در زمینه طراحی است. برنامه این فستیوال از ۴٠٠ رویداد و نمایشگاه تشکیل شده است که توسط صدها سازمان همکار در بخش طراحی ( از سراسر دنیا) به انجام می رسند. آخرین گرایشات در زمینه طراحی را در فستیوال طراحی لندن ببینید. این رویداد به گونه ای نوآورانه، با طیف گسترده ای از رویدادها و نمایشگاه های هیجان انگیز در محل های متفاوتی (در سراسر پایتخت) از بهترین استعداد های های خلاق تجلیل به عمل می آورد. رویدادها و چیدمان ها به وسیله صدها استودیو یا شخص مختلف از چهار گوشه دنیا و با طیفی از نمایشگاه ها و سمینارهایی ارائه می شوند که به نمایش رویدادهای پاپ-آپ می پردازند. برنامه فستیوال طراحی لندن از بسیاری فضاهای منحصر به فرد این پایتخت استفاده بهینه ای می کند؛ از موزه های معروف جهانی گرفته تا استودیوهای کوچک. دوستداران طراحی باید خودشان را برای دیدن چند اثر چالش بر انگیز در غیر منتظره ترین مکان ها آماده کنند.

پروژه ها در فستیوال طراحی لندن ٢٠١٩:

  1. ویژگی اصلی فستیوال سالیانه طراحی لندن برنامه ای بلند پروازانه از پروژه ها و چیدمان های تخصصی است.
  2. بهترین طراحان و معماران جهان را و نیز استعداد های پیشرو جدید را به کار می گیرد تا در پاسخ به تنوعی از محرک ها از قبیل از یک ماده خام بخصوص، یک موضوع یا یک لوکیشن، اثر فوق العاده ای خلق شود.
  3. پروژه ها و چیدمان های تخصصی اکنون با نمایش در نقاط مشخص و تماشایی اطراف شهر، وجهه ای عمومی در فستیوال طراحی لندن پیدا کرده اند.


مقصد های طراحی:

تعدادی از نمایش های گروهی بزرگ در شهری برگزار می شود که غرفه داران تازه کار و شناخته شده از انگلیس و سراسر دنیا طراحی هایشان را از آن جا آغاز کرده اند. این «مقصد های طراحی» برای طراحان و تولید کنندگانی ضروری است که می خواهند به بازارهای جدید دست یابند و جایگاه هایی بهتر را برای طراحان و سازندگان نوظهور ایجاد کنند تا محصولات و نوآوری هایشان را عرضه کنند.


رویدادها جشنواره طراحی لندن ٢٠١٩:

در طی برگزاری فستیوال، صدها رویداد در لندن برگزار می شوند که طیف گسترده ای از رشته های طراحی را شامل می شوند. بسیاری از سازمان های همکار، تنوعی خیره کننده از رویداد ها را ترتیب می دهند که غنا و عمق فعالیت طراحی را که در این پایتخت اتفاق می افتد، نمایش می دهند. یک مجموعه دیگر را نیز به تیم فستیوال اضافه کنید: مجموعه ای از رویداد های اصلی در فستیوال طراحی لندن در موزه ورونیکا و آلبرت و خانه سامرست و نیز پروژه های معروف لندمارک آن در برخی از آشنا ترین فضاهای لندن.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است