قانون جدید کانادا برای مشاورین مهاجرت

دولت فدرال کانادا، با تصویب قانونی جدید، فعالیت مشاوران مهاجرت و شهروندی  را تحت کنترل و نظارت دقیق قرار می‌دهد.

احمد حوسِن، وزیر مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا، روز چهارشنبه ۱۰ آوریل با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد قانون جدیدی برای نظارت و کنترل حرفه مشاوران مهاجرت و شهروندی به تصویب پارلمان کانادا خواهد رسید که با اجرای دقیق آن حرفه مشاوران مهاجرت و شهروندی نیز مانند حرفه‌های وکالت و پزشکی نظام‌مند خواهد شد.

 دولت فدرال با تصویب قانون جدید قصد دارد مردم کانادا و کسانی که قصد دارند به کانادا مهاجرت کنند، و همچنین سازمان‌ها و مشاوران قانونی درستکار را در برابر مشاوران متقلب و خلافکار حمایت کند.

در اطلاعیه وزارت مهاجرت و شهروندی تأکید شده قانون جدید، کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی را به نهاد ناظر بر فعالیت مشاوران تبدیل می‌کند تا بتواند ضمن نظارت شدید و دقیق، تحقیقات ضروری را انجام دهد، قانون را به اجرا بگذارد و مشاوران و سازمان‌های متخلف را تنبیه و برکنار کند و آنها را مسئول خلافکاری‌هایشان بکند.

دولت فدرال همچنین در نظر دارد با همکاری با کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی، دوره‌های آموزشی کامل و اجباری برای کسانی که می‌خواهند مدرک و مجوز مشاوره مهاجرتی دریافت کنند، تعیین کند.

شفافیت در مورد تعیین تعرفه‌های مشاورتی و نیز ایجاد امکان شکایت و پیگیری قضایی و رسمی یک مشاور یا سازمان مهاجرتی، از اهداف دیگر قانون جدید دولت فدرال است.

به گفته وزیر امور مهاجرت و شهروندی کانادا، قانون جدید نه فقط مردم کانادا و افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، حمایت می‌کند، بلکه پشتیبان سازمان‌ها و مشاوران مهاجرتی و شهروندی که براساس قانون و ضوابط حرفه‌ای خدمات مهاجرتی ارائه می‌کنند هم خواهد بود.

وزیر امور مهاجرت و شهروندی کانادا گفته از طریق اجرای قانون مشاهده کرده‌ است که چگونه خلافکاری‌ها می‌تواند اثرات مخربی برای مردم داشته باشد. به همین جهت مصرانه مقررات شدیدی را در مورد مشاوران مهاجرت و شهروندی به اجرا خواهد گذاشت.

قانون جدید کانادا

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است