سقوط هواپیما در تگزاس جان 6 نفر را گرفت

سقوط هواپیما تگزاس

 

در پی سقوط یک فروند هواپیمای کوچک به هنگام فرود در مرکز تگزاس همه شش نفر سرنشین آن جان خود را از دست دادند. لین لانسفورد سخنگوی اداره هوانوردی فدرال آمریکا گفت: این هواپیمای دو موتوره ساعت ۹ به وقت محلی تگزاس، هنگام نزدیک شدن به فرودگاهی در کرویل، در ۱۱۰ کیلومتری شمال غربی سن آنتونیو سقوط کرد. اورلاندو مورنو سخنگوی اداره ایمنی تگزاس با اشاره به کشته شدن، خلبان و پنج سرنشین این هواپیما افزود، مقامات نظامی ایالت محل سقوط را برای بازرسان هیئت ملی ایمنی حمل و نقل آماده سازی می کنند. لانسفورد تصریح کرد، یک فروند هواپیمای Beechcraft BE58 پس از پرواز از فرودگاهی در حوالی هوستون در ۱۰ کیلومتری شمال غربی فرودگاه شهرداری کرویل سقوط کرد. تحقیقات درباره علت وقوع حادثه در حال انجام است.

حادثه امروز دومین حادثه‌ای است که در دو روز گذشته برای یک هواپیمای کوچک در ایالت تگزاس روی می‌دهد. روز شنبه، یک فروند هواپیمای تک‌موتوره در فرودگاه «شرلی ویلیامز» گینگزلند دچار سانحه شد. بر اثر این حادثه، دو نفر جان باختند.

تگزاس یکی از ۵۰ ایالت آمریکا، دومین ایالت پرجمعیت این کشور  و همچنین دومین ایالت بزرگ آمریکا  است. این ایالت در جنوب آمریکا قرار دارد و دارای مرز بین‌المللی با کشورمکزیک است. همچنین از نظر مرزبندی ایالتی، از طرف غرب با ایالت نیوکزیکو، شمال با اوکلاهما، شمال‌شرق آرکانزاس و از طرف شرق هم با لوئیزیانا  دارای مرزهای مشترک است. مساحت تگزاس ۶۹۶٫۲۰۰ کیلومتر مربع بوده و جمعیت روبه رشد آن بر طبق آمارهای ژوئیه ۲۰۱۳ برابر است با ۲۶٫۴ میلیون نفر.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است