هشدار انگلستان درباره سفر به ایران

 

هشدار انگلیس به هموطنانش

در این بیانیه اشاره ‌شده است که از ابتدای ماه مارس ایران دچار بارش‌های طولانی و غیرمعمول شده که این مساله موجب جاری شدن سیل و خسارت به برخی زیرساخت‌ها شده است.
این بیانیه می‌افزاید که بیشتر استان‌ها در ایران به ‌ویژه گلستان، مازندران، خوزستان، ایلام، فارس و لرستان دچار سیل‌زدگی شده‌اند و مقام‌های ایران نسبت به خطر جاری شدن سیل در دیگر نقاط کشور شامل تهران هشدار داده‌اند . از  تمامی شهروندان انگلیسی خواسته است تا درباره سفر به مناطقی از جمله صد کیلومتری محدوده مرزی ایران و افغانستان، ده کیلومتری محدوده مرزی ایران و عراق، استان سیستان و بلوچستان و محدوده شرقی محور بم به جاسک که شامل شهر بم نیز می‌شود، خودداری کنند.

این بیانیه همچنین به تمامی شهروندان دوملیتی خود هشدار می‌دهد تا تنها در صورت لزوم به ایران سفر کنند و همچنین با اشاره به حادثه سیل در ایران و استان‌های سیل زده از جمله گلستان، مازندران، خوزستان، ایلام، فارس (شامل شیراز هم می‌شود) و لرستان و خرابی‌های به بار آمده در اثر سیل مطرح کرد که مقامات ایرانی برای بسیاری از استان‌ها از جمله تهران هشدار سیل داده‌اند و از شهروندان خواست تا به تغییرات آب و هوایی محلی و بین‌المللی توجه داشته باشند و توصیه مقامات محلی را جدی بگیرند.

وزارت امور خارجه انگلیس به اتباع خود توصیه کرده است که هنگام رانندگی و یا پیاده‌روی مراقب کنند، آب به همراه خود داشته باشند و گوشی خود را شارژ نگه ‌دارند.به دنبال بارش‌های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته در برخی مناطق کشور آغاز شد، سیل اغلب استان‌های کشور را در برگرفت. خسارت‌های سیل در استان‌های شمالی مازندران و گلستان، فارس، لرستان و خوزستان بیشتر از مناطق دیگر بوده است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است