هشدار روسیه به ناتو

معاون وزیر امور خارجه روسیه با آغاز رزمایش نیروهای مسلح این کشور در دریای سیاه به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اخطار داد که مسکو تمام امکانات لازم برای داشتن واکنش متقابل برابر ناتو را داردبه گزارش روز یکشنبه ایرنا، الکساندر گروشکو با بیان اینکه کشورش به دقت عملکرد ناتو (مانور اخیر این سازمان در دریای سیاه) را زیرنظر دارد، اظهار داشت: ما به اقدامات ناتو به شکل مناسب پاسخ خواهیم داد ضمن اینکه معتقدم اقدامات طرف مقابل باعث افزایش امنیت این پهنه آبی نمی شود.
وی با بیان اینکه روسیه معتقد است اقدامات ناتو در دریای سیاه ثبات در منطقه را از بین می برد، گفت: امنیت این پهنه آبی باید توسط کشورهای حاشیه آن تامین شود چرا که تمام ابزار و امکانات لازم برای این کار وجود دارد.
گفتنی است، در چند روز گذشته، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی شروع به برگزاری رزمایشی با حضور نیروهای کشورهای بلغارستان، یونان، کانادا، آمریکا، هلند، رومانی، گرجستان، اوکراین و ترکیه در دریای سیاه کرد.
دو روز مانده به پایان این رزمایش نیز، روس ها برای دومین بار در سال 2019از آغاز رزمایش خود در دریای سیاه خبر دادند.
صف آرایی دو طرف در دریای سیاه در حالی است که هفته گذشته اعضای پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای گرامیداشت هفتادمین سالگرد تاسیس خود در آمریکا گردهم آمدند و بر اتخاذ تدابیر جدی تر علیه روسیه به توافق رسیدند.
در اجلاس سران ناتو در واشنگتن تصمیم گرفته شد که نیروهای بیشتری از ناتو به دریای سیاه اعزام شوند تا با طرح های مسکو برای تسلط بر این پهنه آبی مقابله کنند. هشدار روسیه

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است