ویزای کار برای دانشجویان خارجی کانادا

کار دانشجویان خارجی کانادا

دولت کانادا اعلام داشت از این پس دانشجویان خارجی که خواستار دریافت ویزای کار و اقامت در کانادا پس از اتمام تحصیل خود می باشند، پس از دریافت نامه فارغ التحصیلی خود شش ماه فرصت داشته جهت دریافت ویزای کار PGWP بدون نیاز به مدرک تحصیلی معتبر اقدام نمایند، که در واقع دو برابر زمان معمول 90 روزه PGWP دارای مدرک معتبر زمان خواهد برد، اما در نهایت متقاضیان دیگر نگران منقضی شدن ویزای تحصیلی خود نخواهند بود.
با این حال، بنا بر گفته وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) مدرک تحصیلی متقاضیان می بایست حتما در طی 180 روز جهت اخذ ویزا اعتبار یابد.

ویزای کار پس از تحصیل چیست؟
ویزای کار پس از تحصیل در واقع یک open work permit بوده که به  فارغ التحصیلان بین المللی اجازه می دهد به مدت 3 سال پس از تکمیل تحصیلات خود در کانادا اقامت داشته و در شغل دلخواه خود مشغول به کار گردند. یکی از شرایط لازم جهت اخذ این ویزا، به طول انجامیدن برنامه تحصیلی حداقل به مدت هشت ماه بوده، و یکی از مزایای آن، این است که فارغ التحصیلان بین المللی نیازی به داشتن پیشنهاد کاری در کانادا به هنگام درخواست این ویزا نداشته و افراد دارای PGWP نیز قادر به اشتغال در هر موقعیت شغلی و تغییر شغل خود در صورت لزوم خواهند بود.
شایان ذکر است که بنا بر گفته IRCC افراد دارای مهارت شغلی کلاس A ،B یا صفر واجد شرایط، همچنین می توانند جهت اخذ ویزای اقامت دائم نیز اقدام نمایند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است