کار سخت آرسنال در سهمیه لیگ قهرمانان

کسب سهمیه لیگ قهرمانان

اونای امری که شاگردانش در هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی به لطف گلزنی آرون رمزی و لاکازت با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود، نیوکاسل را از پیش رو برداشتند و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کردند، در تمجید از زننده گل اول تیمش که در پایان فصل جاری به یوونتوس ملحق خواهد شد، گفت: من فکر می‌کنم آرون رمزی خوشحال است، او به ما کمک می‌کند و بازی فوق‌العاده‌ای از خود ارائه می‌دهد و این همان چیزی که ما به آن نیاز داریم.
سرمربی اسپانیایی آرسنال اما به شاگردانش هشدار داد که کار آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تمام نشده است و در این باره اظهار داشت: ما در جدول خودمان را بالا کشیدیم، اما می‌دانیم که چه کار سختی در پیش داریم. تاتنهام، منچستریونایتد و چلسی نیز بازی‌های زیادی را در مقطع پایانی فصل خواهند برد و ما نیز نیاز به کسب پیروزی در بازی‌های باقیمانده‌مان داریم.

اونای امری خاطرنشان کرد: ما باید با ثبات به کارمان ادامه بدهیم و با همین ذهنیت پیش برویم. به‌هرحال این چالشی بزرگ برای ماست و باید به پیشروی خودمان با همین روش ادامه بدهیم.

وی در پایان در تمجید از هافبک آلمانی‌اش هم گفت: مسعوت اوزیل همان‌طوری بازی کرد که ما می‌خواستیم. او سخت تلاش کرد و کیفیت بازی خود را به تیم تزریق کرد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است