آغاز اعطای ویزای پنج ساله کارآفرینی در امارات

ویزا کارآفرینی امارات 1

عطای ویزای پنج ساله کارآفرینی به اتباع خارجی به دستور عالیجناب شیخ محمد بن راشد المکتوم آغاز گردیده است. کارآفرینان واجد شرایط پس از تعیین شدن توسط سازمان “اِچ یو بی سِوِنتی وان” و سازمان “دبی فیوچِر”، ویزای کارآفرینی را از سازمان فدرال هویت و تابعیت کشور دریافت می نمایند

داشتن یک شرکت با سابقه فعالیت و ارزشی بالغ بر پانصد هزار درهم (یا بیشتر) و یا تایید یک شرکت معتبر حامی از جمله شرایط دریافت این نوع ویزا اعلام شده است.

کارآفرینان و تمام خانواده های آنها (از جمله همسر و فرزندان) واجد شرایط دریافت یک ویزای پنج ساله خواهند بود. آنها برای واجد شرایط بودن، باید از طرف یک انکوباتور معتبر امارات متحده عربی یا یک کسب و کار تثبیت شده که ارزش حداقل ۵۰۰ هزار درهم را داشته باشد، تأیید شوند.

همچنین استعدادهای تخصصی و محققان در رشته های علوم و دانش و خانواده های آنها می توانند واجد شرایط دریافت یک ویزای ۱۰ ساله باشند. دسته بندی ها شامل پزشکان، دانشمندان، مدیران، متخصصان در رشته های آموزشی و غیره می باشند.

هر دسته دارای شرایط خاص است، اما مدیران ممکن است ویزای خود را در صورتی که دارای مدرک لیسانس، تجربه کار پنج ساله، حداقل حقوق و دستمزد ۳۰ هزار درهم، قرارداد کاری معتبر در امارات متحده عربی و بیمه درمانی باشند، به راحتی دریافت کنند.

به سرمایه گذاران و خانواده های آنها درخواست یک ویزای ده ساله داده خواهد شد، در حالی که سرمایه گذاران ملکی می توانند یک ویزای پنج ساله دریافت کنند. در همین حال، سرمایه گذاران باید مبلغ حداقل ۱۰ میلیون درهم را در امارات متحده عربی قرار دهند، در حالی که سرمایه گذاران ملکی باید حداقل مبلغ ۵ میلیون درهم سرمایه گذاری کنند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است