آغاز فصل آنفلوانزا و هشدارمرگ ۴ هزار نفر در استرالیا

فصل آنفولانزا استرالیا

 

استرالیا در آستانه آغاز فصل آنفلوآنزا است و یکی از کارشناسان این حوزه اعلام کرده است که انتظار می رود چهار هزار نفر بر اثر ابتلا به این بیماری از دنیا بروند.

پروفسور «رابرت بوی» اعلام کرد به دلیل آنکه مردم استرالیا در سال گذشته اقدام به ایمنی سازی در خصوص بیماری آنفلوآنزا نکردند انتظار می رود که در سال جاری این بیماری شدیتر از سال قبل باشد و افراد بیشتری به آن مبتلا شوند.

به گفته وی انتظار می رود که چهار هزار نفر در اثر ابتلا به آنفلوآنزا بمیرند. این آمار با آمار افرادی که دست به خودکشی می زنند و یا افرادی که در سوانح رانندگی کشته می شوند برابری می کند.

در ماه مارس سال جاری میلادی بیش از ۱۰ هزار نفر در استرالیا مبتلا به بیماری آنفلوآنزا شدند که این رقم ۶ هزار و ۸۲۷ نفر بیشتر از افرادی است که در سال گذشته به این بیماری مبتلا شده بودند.

به گفته پروفسور بوی، ممکن است بسیاری از مردم استرالیا بعد از گذراندن تعطیلات در نیم کره شمالی ویروس آنفلوآنزا را با خود به استرالیا بیاورند.

وی همچنین هشدار داد که ویروس آنفلوآنزا در کودکستان ها و در میان کودکان کودکستانی گستردگی زیادی خواهد داشت چون کودکان نسبت به سایر گروه های سنی، بیشتر به این بیماری مبتلا می شوند.

در سال ۲۰۱۸ استرالیا سال نسبتا آرامی را در فصل آنفلوآنزا پشت سر گذاشت اما به دلیل انجام نشدن اقدامات پیشگرانه در سال ۲۰۱۸ باید منتظر افزایش تعداد بیماران مبتلا به آنفلوآنزا در سال ۲۰۱۹ بود. علاوه بر آن فصل آنفلوآنزا در نیم کره شمالی به مراتب طولانی تر است و به گفته پروفسور بوی، بسیاری از مردم استرالیا در اوایل سال نو برای تعطیلات به آمریکا رفته و در زمان بازگشت ویروس آنفلوآنزا را با خود آورده اند و در ماه فوریه با آغاز به کار مدارس، کودکان مبتلا به این بیماری موجب گسترش آن شده اند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است