احتمال صعود آلمره سیتی به لیگ برتر هلند

دروازه بان ایرانی هلند

تیم آلمره سیتی هلند به همراه دروازه بان ایرانی خود در رده چهارم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول هلند حضور داشته و با توجه به برتری دو بر یک مقابل تیم دوم پی اس وی هلند، جواز حضور در مرحله پلی آف صعود به لیگ برتر را کسب کرده است.

یاران عقیل اعتمادی به همراه دو تیم ما قبل آخر جدول لیگ برتر هلند و 3 تیم بالای جدول ر لیگ دسته اول در مرحله پلی آف شرکت خواهند کرد تا نام دو تیم صعود کرده به رقابت های لیگ برتر مشخص شود.

این دروازه بان ایرانی در فصل گذشته نیز به همراه تیم خرافشاپ مجوز حضور در رقابت های لیگ برتر هلند را کسب کرده و پس از چند هفته راهی تیم سابق خود، آلمره سیتی شده بود. گفتنی است، اعتمادی سابقه حضور در تیم های تراکتورسازی، صنعت نفت آبادان را نیز  در کارنامه خود دارد.

عقیل اعتمادی (زاده ۳ اردیبهشت ۱۳۶۶)، بازیکن حرفه‌ای فوتبال ایرانی است که در پست دروازه‌بانی بازی می‌کند. او اکنون در لیگ برتر ایران و در تیم صنعت نفت آبادان حضور دارد. این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های هیرنفین، اِمِن و فِیندام را در کارنامه دارد.

اعتمادی به عنوان محصول آکادمی باشگاه هیرنفین از سن ۹ سالگی به عضویت این باشگاه درآمد. او در سال ۲۰۰۵ به تیم دوم باشگاه دعوت و در سال ۲۰۰۷ نیز وارد تیم اصلی هیرنفین شد. عقیل با این باشگاه عنوان قهرمانی جام حذفی ۰۹–۲۰۰۸ هلند را کسب کرد. در سوپرجام نیز با قبول شکست از ای‌زد آلکمار به نایب‌قهرمانی بسنده کردند. او همچنین به همراه هیرنفین در رقابت‌های جام یوفا ۰۸–۲۰۰۷ حضور داشته‌است.

عقیل در سال ۲۰۰۹ در آستانه پیوستن به تیم استیل‌آذین قرار داشت، اما حضورش در این تیم منتفی شد. در ۲۹ تیر ۱۳۹۰ با امضای قراردادی به تیمخرونینگن پیوست. وی که چندین بار علاقه‌اش به حضور در لیگ ایران را ابراز کرده بود، سرانجام در نیم فصل لیگ یازدهم به تیم تراکتورسازی پیوست. بعد از ان به عضویت باشگاه صنعت نفت آبادان درآمده. وی هم‌اکنون بازیکن دی گرافشاپ هلند است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است