اعلام هزینه و مقررات جدید توقیف خودرو در دوبی

توقیف خودرو دوبی

 

پلیس راهنمایی و رانندگی دوبی مقررات جدیدی را در خصوص توقیف خودرو و هزینه رفع آن اعلام نموده است که بر اساس آن صاحب خودرویی که به هر علت اعم از تخلفات راهنمایی و رانندگی یا امور قضایی توقیف شده است ناگزیر از پرداخت دست کم سیصد درهم هزینه انتقال خواهد بود.

این میزان جریمه بر اساس اندازه و نوع خودرو متغیر است چنانچه انتقال خودروی سبک با وزن زیر سه تُن سیصد درهم و هزینه خودروی سنگین – بین سه تا هفت تُن – دو هزار و دویست درهم اعلام شده است.

هزینه روزانه پارکینگ برای خودروی سنگین هفتاد و پنج درهم، برای خودروی سبک چهل درهم، و برای خودروهای سبک شخصی که به دلیل تخلف راهنمایی و رانندگی توقیف شده‌اند بیست درهم می‌باشد.

قوانین رانندگی در دوبی: قانون مقررات در دوبی بسیار مهم بوده و در مورد آن سخت گیری میشود. یکی از قوانینی که رعایت نکردن آن موجب جریمه سنگین میشود، رانندگی است. تمامی رانندگان شهر دوبی از طرف راست جاده و در لاین خود حرکت کرده و حتما از کمربند ایمنی استفاده میکنند. حتی کودکان زیر 10 در عقب ماشین هم باید کمربند خود را ببندند و حق نشستن در جلوی ماشین را ندارند که در غیر اینصورت خودرو مبلغ صد درهم جریمه شده و مالک آن چهار نقطه سیاه دریافت میکند.شهروندان دوبی هرگز بعد از نوشیدن الکل با ماشین رانندگی نمیکنند چرا که اگر منجر به تصادف شوند حتی اگر مقصر نباشند جریمه و یک شب را در بازداشتگاه میگذرانند..حداکثر سرعت در شهر شش تا هشت کیلومتر در ساعت و در جاده های اصلی 100 تا 200 کیلومتر در ساعت میباشد.  جریمه ای که برای سرعت غیر مجاز در دوبی برای شهروندان در نظر گرفته شده مبلغ 200 درهم و برای پارک کردن از 100 درهم است. همینطور اگر بالا 12 نقطه سیاه روی گوهینامه  باشد باید دوباره برای دریافت گواهینامه خود درخواست دهند. بیشتر جریمه ها در زمان ثبت وجه سالیانه پرداخت میشوند ولی جریمه هایی که روی برف پاک کن قرار میدهند مثل جریمه های پارک کردن باید حتما در طول یک یا دو هفته برای پرداخت آن اقدام شود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است