افزایش تمایل خودکشی کودکان کانادایی

یافته‌های جدید محققان مونترالی نشان می‌دهد تعداد کودکانی که به دلیل اقدام به خودکشی به بیمارستان منتقل می‌شوند بطور نگران کننده‌ای رو به افزایش استیافته‌های جدید محققان مونترالی نشان می‌دهد تعداد کودکانی که به دلیل اقدام به خودکشی به بیمارستان منتقل می‌شوند بطور نگران کننده‌ای رو به افزایش اس به نقل از سی تی وی، دکتر Brett Burstein پزشک متخصص اورژانس اطفال و دستیار محقق در این طرح که نتایج آن در هفته جاری منتشر شده است، در این تحقیق دریافته که تعداد کودکانی که به دلیل خودکشی به بیمارستان‌های ایالات متحده آمریکا مراجعه می‌کردند طی سال 2007 تا 2015 از 580.000 مورد تقریبا دو برابر بیشتر شده و به 1.12 میلیون نفر رسیده است.
همچنین تلاش برای خودکشی یا افکار در رابطه با خودکشی نسبت به سایر مراجعات از 2.17 درصد به 3.5 درصد افزایش یافته استاین یافته‌ها بر اساس آنالیز اطلاعات عمومی سلامت در مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها،  تجزیه و تحلیل Burstein و کالج بیمارستانی مونترال یعنی Holly Agostino و Brian Greenfield بدست آمده است.
Burstein در این رابطه افزود: اگرچه از لحاظ ملی، داده‌ها در کانادا قابل مقایسه نیستند با این وجود شواهد حاکی از وضعیتی کم و بیش مشابه است.
وی تاکید کرد که در بیمارستان او ، تعداد مراجعات به اتاق ویزیت‌های اورژانسی برای اقدام کنندگان به خودکشی و یا افکار خودکشی از 2015 تاکنون 55درصد افزایش یافته است و در حال حاضر نیز تعداد آنها تقریبا دو درصد کل مراجعات را به خود اختصاص داده است.
این متخصص که تحقیقاتی را نیز بعنوان دستیار با بخش بهداشت و درمان کودکان دانشگاه مک گیل انجام داده اظهار داشت: مطمئنا آنچه را که ما در مونترال شاهد آن هستیم یک مدل برای مطالعه و تحقیق است که نشان می‌دهد جوانان بیش از پیش به سمت خودکشی گرایش پیدا می‌کنند.خودکشی کودکان کانادایی

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است