اولین ایستگاه حمل و نقل شناور در دوبی افتتاح شد

ایستگاه شناور دوبی

یک ایستگاه حمل و نقل آبی شناور در دوبی رسما افتتاح گردید. این ایستگاه ظرفیت 25 مسافر را داراست و خط جداف-فستیوال سیتی دوبی را با شبکه اتوبوس عمومی و نیز ایستگاه متروی خور مرتبط می سازد.

تاکسی آبی هر ده دقیقه یکبار و از 7 صبح تا نیمه شب در مسیر فستیوال سیتی دبی و جداف با کرایه دو درهم به مردم خدمت رسانی می کند. اقدام مذکور در راستای ارتقاء ترانزیت آبی دبی که سالانه 14 میلیون نفر از آن استفاده می کنند، صورت پذیرفته است.

تاکسی آبی یک نوع  از حمل و نقل عمومی دریایی در دوبی می باشد که دارای کابین مسافرین پانورامیکی با فضا و خدماتی لوکس و شخصی می باشد . برای حمل و نقل  در مسیر های داخلی آبی با هزینه مناسب خدمات می دهند.

ابراس هم نوعی وسیله نقلیه در سیستم حمل و نقل شهری دوبی است که به قایق‌های چوبی سنتی و موتوری گفته می شود و در مسیرهای بر دوبی و بر دیره به خور دوبی فعالیت می کنند ، این قایق ها دو مسیر دارند که ” ابرا ” در بر دوبی یکی از این مسیرها می باشد و به طرف ایستگاه بازار قدیمی دیره می رود. باید بدانید که هر روز از 5 صبح تا 12 شب در حرکت هستند و مسیر دوم هم از بازار قدیمی دیره به طرف منطقه السبخه می باشد ، حداکثر مسافری که می تواند ابراس بزند 20 نفر است و بعد از تکمیل مسافر حرکت می کند ، این نوع تاکسی بسیار مقرون به صرفه هستند چرا که کرایه هر مسافر یک درهم می شود و اگر بخواهید ، می توانید ابراس را به صورت شخصی اجاره کنید که در این صورت باید به ازای هر ساعت 100 درهم بپردازید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است