اکران جهانی فیلم «مدیترانه» در اسپانیا و ایتالیا

مدیترانه اسپانیا ایتالیا

 

رشید حاجتمند در مشهد  اظهار داشت: فیلم سینمایی مدیترانه ساخته جدید هادی حاجتمند در مرحله ساخت موسیقی و صداگذاری  است.

وی افزود: آقایان حبیب خزائی فر و حسین ابراهیمی ساخت موسیقی و صداگذاری این فیلم سینمایی را انجام خواهند داد.

تهیه کننده فیلم «مدیترانه» با اشاره به داستان فیلم گفت: فیلم سینمایی مدیترانه موضوعی اجتماعی را روایت می‌کند و تلاش تیم تولید این مجموعه بر آن است تا زوایای جدیدی از یک اتفاق اجتماعى را روایت کند.

حاجتمند تصریح کرد: این فیلم برای شرکت در بخش مسابقه جشنواره فجر امسال آماده میشود و امیدواریم بتوانیم نظر مخاطبان را جلب کنیم.

وی اضافه کرد: «مدیترانه» دومین فیلم بلند سینمایی هادی حاجتمند پس از «اشنوگل» محسوب می‌شود و  از بازیگران آن می‌توان به  مهراوه شریفی نیا، بهرنگ علوی و پوریا پورسرخ اشاره کرد.

تهیه کننده فیلم «مدیترانه» در ادامه اظهار داشت: سکانس‌های شهری این فیلم در شهر مشهد با بازی مهراوه شریفی‌نیا، بهرنگ علوی و پوریا پورسرخ فیلمبرداری شده و قسمت‌هایی از آن در سوریه فیلمبرداری شده است.

این فیلم سینمایی از 20 مرداد 97 به مدت 3 ماه در تهران و مشهد و سوریه فیلمبرداری شد. «مدیترانه» بعد از حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و اکران در بیش از 15سینمای شهرهاى مختلف کشور، مورد توجه سینما‌دوستان قرار گرفت و تندیس بخش تجلی اراده جشنواره فجر را از آن خود کرد. مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، بهرنگ علوی، قاسم زارع و علیرضا اسحاقی از جمله بازیگران این فیلم هستند. فیلم سینمایی «مدیترانه» پس از اکران در جشنواره جهانی فیلم فجر، در کشورهای خارجی از جمله اسپانیا و ایتالیا نیز اکران می‌شود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است