بازار محصولات ارگانیک در تراسیتی آنتالیا

محصولات ارگانیک انتالیا

 

جمعه، شنبه و یکشنبه (19، 20 و 21 آوریل) در طبقه “منفی یک” مرکز خرید تراسیتی آنتالیا برگزار می شود .

تراسیتی  بزرگترین مرکز خرید آنتالیا  است که در آن فروشگاه‌‌ها و برندهای مختلف ترکیه‌ای و بین المللی فعالیت می‌کنند.  این مجموعه در طبقه چهارم که چندین رستوران و کافه در آن وجود دارد به اندازه 830 نفر ظرفیت دارد. مرکز خرید ترا سیتی  Terra City در سال 2011 در منطقه لارا Lara ، که یکی از مناطق خوب و معتبر شهر آنتالیا Antalya می‌باشد ساخته شده است.

مرکز خرید ترا سیتی  Terra City با بیش از 150 فروشگاه و 30 رستوران به یکی از مراکز جذاب شهر تبدیل شده و باعث بوجود آمدن اتفاق تازه ای در زمینه خرید کردن در آنتالیا Antalya شده است. برندهای معتبری مانند بربری Burberry ، هوگوباس Hugo Boss ، گانت Gant ، لاکوست Lacoste ، ماسیما دوتی Massimo Duti ، نایک Nike ، پیر کاردین Pierre Cardin و تامی هیلفیگر  Tommy Hillfiger در این مرکز تجاری لوکس شعبه دارند.

مرکز خرید ترا سیتی  Terra City در 4 طبقه ساخته شده که طبقه همکف آن به فروش لوازم خانگی و محصولات مرتبط با آنها اختصاص داده شده است. در دو طبقه بعدی این پاساژ فروشگاه های مختلف لباس وجود دارند. همچنین در طبقه چهارم فودکورت، سینما و فروشگاه مخصوص بچه ها تعبیه شده است.

چندین برند جدید مانند بادی شاپ Body Shop و مارکز اند اسپنسر Marks & Spencer نیز در مرکز خرید ترا سیتی  Terra City وجود دارند که در هیچ جای دیگر از شهر نمی‌توانید آنها را ببینید.

هرروز از ساعت 9:30 صبح تا 10:00 شب می‌توانید به مرکز خرید ترا سیتی  Terra City بروید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است