بازگشایی مجدد ایستگاه مترو جمیرا لیک تاورز امارات

ایستگاه مترو امارات

بازگشایی مجدد ایستگاه مترو جمیرا لیک تاورز (DMCC) به ابن بطوطه: خط قرمز مترو دبی بین ایستگاه جمیرا لیک تاورز (DMCC station ۳۷) و مرکز خرید ابن بطوطه (ایستگاه ۳۹) در روز جمعه 19 آوریل مجددا بازگشایی شد. این ایستگاه به علت پروژه راه‌های ۲۰۲۰ بسته شده بود.

مرکز خرید ابن بطوطه دبی جزو بزرگترین مراکز خرید در این شهر است که در خیابان شیخ زاید و در میان دو جزیره پالم جمیرا و پالم جبل علی قرار گرفته است. در نتیجه پس از دیدن این دو جاذبه دبی به راحتی می توانید به خود را به ورودی مرکز خرید برسانید. تنها کافیست که تاکسی یا اوبر بگیرید. به طور دقیق تر اگر بخواهیم موقعیت این مجتمع خرید را اعلام کنیم، باید بگوییم که به منطقه ۶ در روستای جبل علی (Jebel Ali Village) بروید.

در این مجتمع خرید ابن بطوطه دبی حدود ۲۷۰ مغازه و فروشگاه، ۵۰ رستوران، ۲۱ سالن سینما و پارکینگی با ظرفیت ۴ هزار و ۵۰۰ ماشین و با مساحتی حدود ۵۲۱۰۰۰ متر مربع وجود دارد که به ترتیب به شما آن ها را معرفی می کنیم. در سال ۲۰۱۳ فضای جدیدی به این مرکز خرید اضافه شد. در نتیجه این ساخت و ساز جدید، حدود ۱۵۰ مغازه دیگر نیز در این مکان افتتاح گردید.در این مرکز خرید حدود ۶ میانه بازار یا سالن اصلی وجود دارد که هر یک، از شهرها و جاذبه هایی که سیاح بزرگ مراکشی قرن چهاردهم یعنی ابن بطوطه در طول دوران زندگی خود ازآن ها دیدن کرده است، الهام گرفته شده است. این سالن ها نمایان گر بناهای مربوط به آن شهرها از جمله ایران و چین می باشد. نام این سالن ها و حیاط های مرکزی را نام برده و راجع به هر یک توضیحاتی به شما می دهیم. اگر از شمال به سمت جنوب مرکز خرید حرکت کنید به ترتیب زیر با این محوطه ها روبرو می شوید:

  • حیاط چین
  • حیاط هند
  • حیاط پرشیا
  • حیاط مصر
  • حیاط تونس
  • حیاط آندولوسی

این مرکز خرید در طول سال، ۲۰ میلیون بازدید کننده و گردشگر را پذیرایی می کند. در سال ۲۰۱۶ نیز در این مرکز خرید، ۴۰۰ فروشگاه شامل ۶۰ مغازه با برند جدید، تعدادی رستوران و کافه به آن اضافه گردید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است