بیمارستان شفا در لبنان آغاز به کار کرد

بیمارستان

بیمارستان و آسایشگاه شفا که با همت جنبش حزب الله در جنوب لبنان ساخته شده روز چهارشنبه در قالب مراسمی با حضور مسئولان لبنانی افتتاح شد.این بیمارستان که در 17 کیلومتری جنوب لبنان قرار دارد با 10 هزار متر مربع مساحت از سوی جنبش حزب الله لبنان و با کمک افراد نیکوکار و خیر ساخته شده است.
بیمارستان و آسایشگاه شفا با 116 تخت دارای بخش های مختلف بستری ، اورژانس ، باشگاه ورزشی و فضای سبز است و امکان توسعه و گسترش آن نیز وجود دارد.
حسین نحله رئیس بیمارستان شفا در مراسم افتتاح این مرکز بهداشتی به خبرنگاران گفت:بهره برداری این بیمارستان با نقل و قول هایی که در ارتباط با حزب الله در روزهای اخیر از سوی برخی رسانه های خارجی مطرح می شود ، ارتباطی ندارد.
وی در پاسخ به پرسشی درباره تحریم های حزب الله و افتتاح این بیمارستان افزود: هدف ما در بخش های مختلف حزب الله به خصوص جمعیت بهداشت و درمان اسلامی ارائه خدمات به مردم بوده و جنبه های سیاسی در آن دخیل نیست .
این مقام بیمارستان شفا یادآورشد که نگاه ما به مسائل انساندوستانه و فارغ از جنبه های سیاسی بوده و روابط بسیار گسترده ای با بخش های مختلف جامعه داریم و خدمات با کیفیتی به همه اقشار ارائه می شود.
نحله تاکید کرد که نمی خواهیم وارد موضوع هایی مانند تحریم شویم و هدف ما تامین یکی از نیازهای ضروری مردم لبنان است و نمی توان برای این کار جنبه سیاسی قائل شد.
بیمارستان و آسایشگاه شفا به گونه ای طراحی شده که بخش زنان و مردان جدا بوده و موازین شرعی در آن رعایت می شود.
در مراسم افتتاح این بیمارستان خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی مستقر در لبنان از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است