تاکسی های دوبی به دوربین مدار بسته مجهز می شوند.

تاکسی دوبی

 

اداره راه و جاده های دوبی (RTA) اعلام نموده است که در حال حاضر ده هزار تاکسی در این شهر به دوربین مجهز شده اند و این اداره در حال تجهیز بیشتر بخش های خدماتی خود به تکنولوژی هوشمند مدرن می باشد. اکنون رصد کردن رفتار رانندگان اتوبوس نیز با توجه به اقدامات اداره RTA در این راستا (در اتوبوس ها) ممکن شده است

انتظار می رود که استفاده از سیستم Raqeeb، تصادفات رانندگی ناشی از خستگی را تا 65 درصد کاهش دهد اقدامات ذکر شده  جهت افزایش امنیت مسافرین و بهبود خدمت رسانی صورت می پذیرد.

دوبی شهری مورد پسند عابران پیاده نیست و تاکسی بهترین راه برای سفر در اطراف شهر اگر مقصد یا نقطه عزیمت شما نزدیک ایستگاه مترو نباشد، است. آن‌ ها توسط دولت کنترل‌ شده‌اند و می‌ بایست تاکسی‌ متر داشته باشند.تاکسی در مقایسه با سایر شهرها نسبتاً ارزان است. رانندگان  می‌بایست انگلیسی قابل قبولی داشته باشند. تاکسی‌ ها با شرکت تاکسی دوبی کار می‌کنند (دوبی تاکسی)، اگرچه این شرکت‌ به‌ شرکت‌ های دیگر حق دادن تاکسی دارد. همه تاکسی‌ های رسمی رنک بدنه کرمی دارند؛ و سقف آن‌ ها در شرکت‌ های مختلف متفاوت است.

در ژوئیه ۲۰۱۴ مقامات راه و ترابری دوبی برنامه کاربردی تلفن هوشمند تاکسی را معرفی کردند. این برنامه به کاربران این اجازه را می‌دهد که برای رزرو تاکسی از آن استفاده کنند.
این سیستم به کاربر اجازه می‌دهد در نزدیک‌ ترین تاکسی در دسترس رزرو کند. این برنامه مکان کاربر به راننده را متصل کرده و به کاربر امکان می‌ دهد حتی بدون اینکه هر کدام بدانند کجا هستند تاکسی رزرو شود. این فرایند می‌تواند بر روی صفحه‌ نمایش به‌صورت زنده باشد. این برنامه همچنین اطلاعات اضافی مانند اسم راننده و زمان نسبی رسیدن به مقصد را در اختیار می‌گذارد. کرایه برای رزرو تاکسی با این برنامه مانند همان است که از طریق تلفن رزرو شود این برنامه برای سیستم‌ های اندروید و iOS موجود است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است