تخفیف های ویژه در سوپرمارکت‌های امارات

تخفیف سوپرمارکت شارجه

 

سوپرمارکت‌های تعاونی شارجه (Sharjah Cooperative Society) برای ماه مبارک رمضان فروش ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته که تخفیفاتی تا سقف هفتاد درصد را در بر می گیرد. این فروش ویژه که از هفته گذشته آغاز شده است تا 12 می در تمامی سوپرمارکت‌های این شرکت تعاونی ارائه خواهد شد.

حراج فوق العاده بمدت سه روز (از 2 تا 4 آوریل تا 90 درصد تخفیف)  در 1500 شعبه Outlet در سطح شهر دوبی

در امارات ماه رمضان مبارک بوده و با استقبال اکثریت جامعه مواجه می‌شود. در مقایسه با سایر شهرهای توریستی مسلمان نشین همچون استانبول و باکو، شهرهای کشورهای عربی همچون امارات و عربستان درباره قواعد و مقررات مربوط به ماه رمضان سخت‌گیری زیادی دارند.

با غروب خورشید و سررسیدن زمان افطار، خون تازه ای در شهر می جوشد و زمان گشت و گذار توریست ها در شهر می شود.

چرا که تازه افطاری های باشکوه، فستیوال های خرید و تخفیف مراکز تفریحی و گردشگری آغاز می شود و می توانید با خیال راحت در شهر گشت و گذار کنید و غذا بخورید.

بازارهای شبانه دوبی به عنوان نمایشگاه یا فستیوال خرید سالانه در ماه مبارک رمضان برگزار می شود که هر شب از ساعت 8 شب تا 2 صبح برپاست.

همچنین می ‌توانید به رستوران ‌هایی که در مناطق مختلف هستند بروید و غذاهای مخصوص افطار را امتحان کنید. در منطقه‌ دیره، رستوران ‌های خوبی وجود دارد که در ماه رمضان حلیم، انواع آش و نان زعتر که یک نوع نان ‌روغنی و مخصوص ایام رمضان است، سرو می‌ کنند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است