ترابزون با حسینی و امیری در راه لیگ اروپا

ترابرزون لیگ اروپا

از ساعت ۲۲ روز دوشنبه (به وقت ایران) تیم ترابزون اسپور در بازی خانگی هفته سی‌ویکم سوپر لیگ ترکیه به مصاف کایسری اسپور رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.
خوزه سوسا (۱۶)، یوسف یازیچی (۲۰)، عبدالغدیر عمر (۶۵) و نواک (۸۴) برای تیم ترابزون اسپور گل زدند. گل‌های کایسری اسپور نیز در دقایق ۳۲ و ۶۴ توسط آکار به ثمر رسیدند.
در این بازی مجید حسینی و وحید امیری، بازیکنان ایرانی در ترکیب اصلی تیم ترابزون اسپور به میدان رفتند، اما وحید امیری از دقیقه ۵۸ با ترک زمین بازی جای خود را به اکوبان داد.
تیم ترابزون اسپور با ۵۶ امتیاز در رده چهارم جدول ۱۸ تیمی سوپر لیگ ترکیه قرار دارد و سهمیه فصل آینده لیگ اروپا را برای خود مسجل کرده است.

سید مجید حسینی (زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۷۵ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در باشگاه ترابزون‌اسپور و در پست مدافع بازی می‌کند. و به همراه علی قلی‌زاده از استعدادهای پرورش یافته جوانان باشگاه سایپا به‌شمار می‌روند. هر دوی آنان بار دیگر در سال ۱۳۹۷ با پیراهن تیم ملی ایران به نقش‌آفرینی پرداختند.

وحید امیری (زادهٔ ۱۳ فروردین ۱۳۶۷ در خرم‌آباد) بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه ترابوزان اسپور در سوپر لیگ ترکیه است. امیری فوتبال حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۷ با باشگاه‌های داتیس و کوثر لرستان شروع کرد، پس از آن به گهر دورود و سپس برای مدت دو فصل به نفت مسجدسلیمان پیوست.

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است