تعطیلی موزه‌ های دولتی آمریکا

موزه‌ها و باغ وحش‌های دولتی آمریکا به دلیل تعطیلی دولت فدرال، بسته شده‌اند و درب این موزه‌ها تا زمان دستیابی به توافقی در مورد بودجه فدرال، باز نمی‌شود.

موزه آرشیو ملی در واشنگتن، موزه‌های دولتی «اسمیت سونین» در نیویورک و واشنگتن و باغ وحش ملی آمریکا از جمله اماکنی هستند که در نمای ورودی‌شان تابلوی «تعطیل» نصب شده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پس از ناکامی در دست‌یابی به توافقی با دمکرات‌ها در زمینه تامین بودجه لازم برای احداث دیواری در مرز کشورش با مکزیک به منظور جلوگیری از ورود مهاجران به ایالات متحده، بخش‌هایی از دولت را تعطیل کرد. لیندا سنت توماس، سخنگوی موسسه اسمیت سونین نیز گفت:

تا زمان تامین بودجه فدرال، امکان بازگشایی وجود ندارد و به محض تخصیص این بودجه، این مکان گشایش می‌یابد.

 

موزه های امریکا 1

 

تمامی ۱۹ موزه واقع در آمریکا از جمله موزه ملی تاریخ و موزه هنر آفریقایی به دلیل تعطیلی، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان خود را از دست داده‌اند. علاوه بر این، تمامی برنامه‌ها و مناسبات‌های برنامه‌ریزی شده شامل سخنرانی‌ها و نمایش فیلم در موزه‌ها، به بعد از لغو تعطیلی دولت موکول شده است.

بودجه سال ۲۰۱۹ برای موزه‌های اسمیت سونین، ۹۵۷ میلیون دلار برآورد شده است. با چنین اوضاعی، اداره گردشگری واشنگتن در تلاش است بازدیدکنندگان را به دیگر جاذبه‌های گردشگری این کشور، همچون حضور در نمایشگاه‌های غذا و استادیوم‌های ورزشی جذب کند، امری که شاید نظر مساعد هنردوستان را جلب کند.

در همین حال، برخی موزه‌های دیگر همچون موزه ملی زنان در هنر، کلکسیون فیلیپس، موزه انجیل و موزه ملی اجرای قانون به فعالیت خود ادامه می‌دهند و پذیرای بازدیدکنندگان هستند. موزه وقف شده به حرفه روزنامه‌نگاری در آمریکا موسوم به «نیوزیوم» روز گذشته اعلام کرد که در جریان تعطیلی دولت، پذیرای کارمندان فدرال به طور رایگان است. باغ وحش ملی آمریکا تعطیل است، اما برخی کارکنان در محل حضور دارند تا از حیوانات مراقبت کنند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است